FPM BBQ SUMMER 2010 - De Info

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ik sponsor dan gaarne mee. Een kartonnetje Silver Salutes b.v.
Mits tegen inkoopsprijs is dat nog best te doen.
Zijn er meer mensen bereid mee te sponsoren voor een vette show?

Mats

Registered User
Dan liever een karton gewone salutes hehe. Zal er ook wel wat knaken bij doen als dat doorgaat!

shadow13

Registered User
Ik denk dat de meeste van ons wel bereid zijn om een bijdrage te leveren.Laat ik echter niet voor anderen spreken. Ik wil er ook wel wat aan bijdragen.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ik hoop tegen die tijd mn papieren te hebben... Misschien kan ik wat doen...

Verder betaal ik graag mee om er een leuke show van te maken!!

RoYvette

FPM Filmer
Als de datum natuurlijk een beetje goed is wanneer we zelf ook eraan mee kunnen doen dan doen wij ook mee.

Gr. Roy & Yvette

firewire

Registered User
Ik zal ook meegaan in een stukje sponsoring, mits ik die datum in het land ben.
Rob is hiervan al in kennis gesteld.

Laatst bewerkt:

100mm

Registered User
denk wel dat er een keuze gemaakt moet worden in sponsering in geld in plaats van in producten, anders wordt het een zooitje.

Michel_G

Zilveren Member
Zo, we zijn al weer bijna 1,5 maand verder sinds Fred zijn post. Zit er nog leven in dit idee? (de BBQ opzich, eventueel showtje daargelaten) Zomer is al weer bijna voorbij immers, dus gaat krap worden.

Oftewel, grote trap omhoog met dit topic!

Laatst bewerkt:

elmo

FPM Moderator
Zo, we zijn al weer bijna 1,5 maand verder sinds Fred zijn post. Zit er nog leven in dit idee? (de BBQ opzich, eventueel showtje daargelaten) Zomer is al weer bijna voorbij immers, dus gaat krap worden.

Oftewel, grote trap omhoog met dit topic!

Er zit zeker nog leven in het idee,maar over hoe en wat valt er nog niets te melden.

Enne het hoeft geen zomer te zijn voor een lekkere/gezellige BBQ

Michel_G

Zilveren Member
Enne het hoeft geen zomer te zijn voor een lekkere/gezellige BBQ

Mee eens, maar persoonlijk vind ik het toch even net wat lekkerder als je tot een uurtje of 11 's avonds, nog in t-shirt en korte broek buiten kan zitten!

Maar gelukkig is de zomer zelfs nog niet half om en kan het in het vroege najaar ook nog heerlijk weer zijn!

We wachten met smart af!

Tony

Administrator
Medewerker
We hebben besloten dat we toch iets gaan organiseren dit jaar.,
Wegen tijdgebrek werd het allemaal een beetje moeilijk maar het gaat toch nog lukken. Binnenkort als we het rond hebben dan maken we er een nieuwe thread voor. Geen stress want het zal plaats vinden in December. Dus we hebben nog de tijd.

Bovenaan