FPM BBQ SUMMER 2010 - De Info

Tony

Administrator
Medewerker
Het Cafe is gewoon open en je hoeft van mij part niet perse te wachten tot 15.30 om aan te komen.
Wij zijn er sowieso wat eerder. Het is prachtig weer dus geniet van de hele dag.

Ik denk zelfs dat Mats er ook nog zit (van gisteren avond) dus er is altijd wel iemand van de groep.

Dennis010

Registered User
Gezellige middag/avond gehad...weer een hoop bekenden gezien, en genoten van een hapje en een drankje.
Organisatie bedankt !!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik ben vanmiddsag richting het leukste stukkie van Brabant gereden.
Pontje over van Maasbommel, erg druk op de Maas, met allemaal mensen op jachten, speedboten en waterscooters.
Rond 15:30 uur was ik in Ravenstein, maar aan de vele aantallen freaks te zien, was ik dik te laat.

Snel een plekkie opgezocht en bijgepraat met iedereen.
Barbecue was weer super, goed geregeld door Mats, Ons thuis en natuurlijk de catering.
Ook super was dat de crew van ons thuis steeds heen weer liep met pitcher glazen met bier en ice thee.

Ik heb een geweldige middag/avond gahad, ondanks dat ik toen ik net uit de wagen stapte, een sms kreeg dat de vader van me zwager vanmidaag is heengegaan.

FPM crew, Mats en de crew van ons thuis en natuurlijk voor de rest iedereen bedankt voor de hele gezellige middag.
Dit was een goede afsluiting van me vakantie.

Mazzel Gerco.

Corné-Original

Registered User
Gistermiddag rond een uurtje of drie aangekomen in Ravenstein.We waren dus niet de eerste..haha!Eerst ingecheckt in het hotel.Daarna het terras opgezocht van het escalatieteam.
Na wat handjes schudden en groeten, plaatsje gevonden aan tafel.Nou,laat de gele rakkers maar komen! En die kwamen in de vorm van grote kannen.Hopsaa!!
Niet veel later werd de BBQ aangeslingerd en was het bikken geblazen.Het was goed geregeld en het smaakte best.
Rond de klok van 1.30uur zat ik er toch wel een beetje doorheen(hoe zou dat toch komen?)en hebben we ons hotel opgezocht.Vanmorgen lekker ontbijtje genoten,uitgecheckt en naar huis gekachelt.
Wij kijken terug op een erg geslaagde avond waarvoor een dikke pluim naar de organisatie en het gezelschap.
Het was weer ouderwets Machen!!!!!!!
Tot laterzzzzzzzzz

Laatst bewerkt:

Jozz

Registered User
Rond drie uur kwamen Elmar en Ilse ons ophalen voor een thuiswedstrijd.
Waren binnen het kwartier in Ravenstein en na de handen geschudt te hebben,kon de BBQ party een aanvang nemen.
Was errug gezellig en we hebben ons prima vermacht,is niet vreemd met zo'n gezelschap.
Het was perfect georganiseerd en hopen al stiekum op een jaarlijks terugkerend ritueel.
Ons thuis en de organisatie van FPM reuze bedankt voor een geslaagde dag.

Foto's volgen nog.

Alleen die Kater he,klotebeest hahahaha:crying:

elgielo

Registered User
Burp!

Was weer erg gezellig met iedereen.
Het bier was koud en in overvloed aanwezig en het vlees was erg lekker te noemen.
volgende week weer?

Iedereen bedankt voor de gezelligheid, maar nu ga ik ff al dat bier en vlees proberen te verteren en hopen dat de paracetamol zo zijn werk gaat doen :p

scania

Registered User
Mooi weer,gezellige mensen,lekker eten wat wil je nog meer??
Toon bedankt voor het organiseren het was zeker de moeite waard.
Chris bedankt voor het meenemen van de dozen kebab, het smaakte heerlijk.

MACHEN!!!!!

Mats

Registered User
Ja het was echt een super dag gister, prachtig weer dus vanaf 1 uur mooi op t terras gaan zitten en voor 1 uur snachts er ook niet meer vanaf gekomen haha.
Was een mooie groep bij elkaar, super gezellig koud bier lekker vlees en een zonnetje beter kon je niet hebben.

Iedereen bedankt voor de gezelligheid en op naar de volgende keer denk ik maar?

Jie

Registered User
Ja ja was een mooien dag gister, locatie was supergoed ( en lekker dichtbij ). Op naar de volgende..

appiehappie

Registered User
Appiehappie heeft, of nou ja hebben, zich prima vermaakt gisteren in het Ravensteinse: een debuut, maar het smaakte letterlijk naar meer! Top weertje, top terrasje, en als de heren volgende keer op een aanpalende boulevard nou regelen dat er qua rondlopend vrouwelijk schoon ook wat te kijken valt dan hebben we een ideale dag!

Tony

Administrator
Medewerker
Het was top gezellig mannen en vrouwen!
En wederom voor herhaling vatbaar. We zitten eraan te denken om dit in November/december nog een keer te doen. Ondanks dat het weer dan anders is zal het wederom gezellig zijn. Later in het jaar zullen we kijken of dit daadwerkelijk kan doorgaan.

Mats bedankt voor het regelen van de catering. Het was weer goed geregeld en ik denk dat niemand wat tekort is gekomen. En het is altijd leuk om weer nieuwe mensen te leren kennen en lekker heel de dag over vuurwerk te lullen.:wink:

Iedereen bedankt voor de aanwezigheid en op naar de volgende !

shadow13

Registered User
Ik was om een uur of 16.00 daar en heb me prima vermaakt met de medefreaks.En ja waar ging het anders over dan vuurwerk en voetbal eigenlijk:))). Het eten en drinken smaakte prima en het was erg goed verzorgd, waarvoor ik de organisatie wil bedanken.
Het was er ook ideaal weer voor. Ik zou zeggen voor herhaling vatbaar,maar dit was voor mij al op herhaling na november.

Iedereen bedankt voor de gezellige dag!!!!!!

Bovenaan