four color crossette 2" 36 shots

bas

Registered User
Wie heeft hier een filmpje van, en is het een beetje een mooi blok.
Ik heb hem namelijk gekocht, en als het geen aanrader is ga ik waarschijnlijk nog een ander blok erbij halen. Iemand tips.

P

poziloc

Guest
ik neem aan wat je weet wat een crossete is?
zo nee.....effe in jip en janeke taal: het is een lichtkogel die in de lucht, zich in vieren deelt
zo ja...dan is dit een 4 kleuren versie

bas

Registered User
poziloc zei:
ik neem aan wat je weet wat een crossete is?
zo nee.....effe in jip en janeke taal: het is een lichtkogel die in de lucht, zich in vieren deelt
zo ja...dan is dit een 4 kleuren versie

haha ja ik ken het effect dat waren de honderd schots die ik heb gezien,
en dat is toch een stuk kleiner kaliber. dus ik wou meer weten of het effect groots is.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
bas zei:
haha ja ik ken het effect dat waren de honderd schots die ik heb gezien,
en dat is toch een stuk kleiner kaliber. dus ik wou meer weten of het effect groots is.

je zegt het zelf al: de 100 shots die jij gezien heb is van een kleiner kaliber, dus de 2inch versie die jij heb is een groter effect! wil je vergelijking hebben kijk even bij de movie,s

bas

Registered User
Laat ik het zo zeggen heeft iemand ervaring met (deze) pot en was ie het geld waar, en als niemand er ervaring mee heeft dan zien we het met oud & nieuw wel. trouwens die honderd schots waren wel mooi

@vonk bij movies kon ik dit blok niet vinden hoe kan ik het dan vergelijken.

rocket

Registered User
vind de 100 sh inderdaad wel mooi, al1 als je goed kijkt op het filmpje van fpm dan heb ik het idee dat de crossete's de grond raken, wat wel vervelend is als er mensen staan. de 2"versie zal met meer geweld en grotere effecten gaan

vonk

FPM Moderator
Medewerker
@vonk bij movies kon ik dit blok niet vinden hoe kan ik het dan vergelijken.[/QUOTE]

er staat ook in mijn antwoord kijk bij movie,s voor een VERGELIJKING! dus dan staat jou blok er niet tussen nee!
maar wel een paar andere crosette blokken dan heb je een VERGELIJKING!

en dan moet je zelf maar een conclusie trekken of jouw 2inch blok een grotere uitwerking heeft.

of weet je wat steek m af weet je het gelijk :D ;)

rocket

Registered User
ik denk dat het zeker geen miskoop is. op een paar uitzondering na zijn mijn ervaringen met 2"blokken altijd goed. het blok staat ook wel onder productfoto's van alpeco en hij is dus van bonbridge :w

xavier

Registered User
Heb de four color crossette live gezien.
Met een 30mm batterij heb je 1 cylinder met crossette effect per tube.
met een 50mm heb je meerdere cylinders per tube : beetje het effect als per groep te schieten.

rocket

Registered User
he eindelik iemand die hem echt live heeft gezien. zou je misschien iets meer info kunnen geven over de 2"?
- doordat er meerdere uit in pijp komen zijn dan de effecten ter grote van de 100 shots of blijven ze groter? (ken dit type namelijk niet!)
- duurt hij lang of is hij heel snel afgelopen?
- zit er geweld achter de lancering?

alvast bedankt :w

nitraatbom

Registered User
rocket zei:
ik denk dat het zeker geen miskoop is. op een paar uitzondering na zijn mijn ervaringen met 2"blokken altijd goed. het blok staat ook wel onder productfoto's van alpeco en hij is dus van bonbridge :w

weet iemand toevallig de website van bonbridge?

micheel

Registered User
xavier zei:
Heb de four color crossette live gezien.
Met een 30mm batterij heb je 1 cylinder met crossette effect per tube.
met een 50mm heb je meerdere cylinders per tube : beetje het effect als per groep te schieten.

dus betekent dit dan dat er vier verschillende kleuren cilinders in de tube zitten of heeft elke crosette gewoon vier verschillend gekleurde kogels

rembo

Registered User
ik ben ook wel geïnteresseerd in deze cake...

helaas zou het kopen er van niet meer lukken dit jaar maar ben wel benieuwd naar de uitwerking..

misschien zou bas hem willen filmen met o&n:9 , naar mijn weet staat er nog geen filmpje van deze cake online|:(

bas

Registered User
Ik zal eens vragen of mijn vriendin hem wil filmen.
Ik weet niet of het van al te beste kwaliteit zal worden, want het is een digitale camera met 3.2 megapixel van sony.

rembo

Registered User
bas zei:
Ik zal eens vragen of mijn vriendin hem wil filmen.
Ik weet niet of het van al te beste kwaliteit zal worden, want het is een digitale camera met 3.2 megapixel van sony.

maak niet uit... dat is in iedergeval beter dan nix:w

lars

Registered User
Heb deze gister ook afgeschoten,

Inderdaad de 36 sch " versie is geen miskoop, uit 1 schot komen meerdere crossette's uit zodat de lucht goed gevuld is. Hij schiet ook in een redelijk tempo, zodat de lucht gevuld blijft. Ik schat dat ie ongeveer 45 sconden duurt.

Als ie er is is ie zeker de moeite waard om hem mee te pikken.

hoi he

lars

Bovenaan