foto's van hutter, oud en nieuw uit de jaren 1987-1989.

hutter

Registered User
Zo, na mijn films nu ook foto's van vroeger.
Plaats er eerst 4 de rest volgt nog.
Foto-VIG8KEL3-D.jpg

Foto-VBFTY64J-D.jpg

Foto-JCUUVSUU-D.jpg

Foto-SUHQSOPH-D.jpg

Foto-UEIV3WZY-D.jpg

Foto-JVLZDQAB-D.jpg

Foto-3GO4VB3U-D.jpg

Foto-AOARDADT-D.jpg

Foto-3R4KCAQP-D.jpg

Foto-3DJ67FQE-D.jpg

Foto-M83QY64E-D.jpg

Foto-NCKNGDC8-D.jpg

Foto-3BH8NYW7-D.jpg

Foto-DOJPCQ7Y-D.jpg

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Prachtige foto,s Jan
Nostalgie, uit de tijd dat er nog geen cake,s waren.
Wat je aan vuurwerk had wat op de foto staat, dat was voor die tijd veel he?
Bedankt voor het delen man.!!

wjtv

Registered User
Van deze artikelen had ik er ook altijd wat. De Happy New Year, machtig potje voor die tijd...Cloud dragon, meerkleuren fonteintjes, Magic Sing, Twitter Glitters.... Geweldig :D

hutter

Registered User
Zo heb de rest nu ook geplaatst in de start post.

1989- kennismaking met mijn eerste 20.000 klapper.
Wat een geweld toen zeg wist gewoon niet wat er gebeurde.

1989- ook mijn fluitpijlen waren en groot succes, heb ze 1jaar gehad, daarna heb ik ze nooit meer kunnen bemachtigen.(is ook wel eens een topic over deze pijlen geweest)

Als er mensen zijn die een grotere afbeelding willen zien of vragen hebben hoor ik het wel.

gr jan

Laatst bewerkt:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Hutter, geweldig om te zien zeg weer! Dat pijlen rek.... WOOOW! Jij bent zeker de grondlegger voor de pijlenrekken in Nederland!

Bedankt!!

elgielo

Registered User
Te gek! die pijltjes in dat pijlen rek dat zijn de beste fluitpijltjes die ik ooit gehad heb.
Paar jaar gehad en daarna waren ze inderdaad spoorloos!

davidH

Registered User
Hallo Hutter, dank voor de mooie foto's, heerlijk om te zien...op de 9e foto staan links twee doosjes met getekende poppetjes erop, weet je nog wat daar in zat? Strijkers? Er lijkt iets van raider op te staan...Wellicht kun je een vergroting plaatsen?
Ook leuk om te zien dat je ook een doosje Moog strijkers hebt met groot MOOG op de bovenkant, had ik nog nooit gezien....op de 6e foto zie je een doosje met en zonder Moog....erg leuk, bedankt....

Laatst bewerkt:

hutter

Registered User
Hallo Hutter, dank voor de mooie foto's, heerlijk om te zien...op de 9e foto staan links twee doosjes met getekende poppetjes erop, weet je nog wat daar in zat? Strijkers? Er lijkt iets van raider op te staan...Wellicht kun je een vergroting plaatsen?
Ook leuk om te zien dat je ook een doosje Moog strijkers hebt met groot MOOG op de bovenkant, had ik nog nooit gezien....op de 6e foto zie je een doosje met en zonder Moog....erg leuk, bedankt....

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Laatst bewerkt:

Koetje

Registered User
Waah, nice om die gruwelijke gilpijlen van Wolff weer eens te zien, heel wat sloffen van doorheen gejaagd toen.
Knalden ook regelmatig uitmekaar met een flinke dreun die dingen
Toffe foto´s!

Dennis010

Registered User
De pijltjes van de laatste foto werden hier alleen maar in S' Gravendeel verkocht onder de naam "maxipijlen". Wat een superdingen waren dat zeg !! Hiervoor ben ik nog een keer van Oud beijerland naar S' Gravendeel GEFIETST :hehe!: . Heel erg tof om deze nostalgische plaatjes te zien Hutter.

Laatst bewerkt:

bacardi

Registered User
damn...zit hier ff met een big smile de foto's te bestuderen hahahaha....
en wat Koetje zegt klopt: soms knalde de pijlen uit elkaar ja, met echt een flinke knal ja!
speelgoedspeciaalzaak Wentink in Arnhem had zelfde collectie, jarenlang trouwe klant geweest daar totdat ze stopte.
altijd de beste kanonslagen van Arnhem eo, en moest ook altijd de twitterglitter hebben en de happy new year; weet alleen de uitwerking niet meer van die laatste....maar zal best leuk zijn geweest haha.
de jeugd van tegenwoordig en toch wel aardig verwent zo he, maar wij hadden toendertijd toch ook best leuk 'speelgoed' whaha...
mooie foto's hoor!!!!

Bovenaan