Foto's en Video's Hardcore0438

hardcore0438

Registered User
Ook ik ben dit jaar afgereisd naar Valencia. van 12 tm 21 Maart het spaanse geweld mogen aanschouwen. Veel video's en foto's gemaakt die ik graag deel.
Mijn favoriete mascleta heb ik gezien op 14 Maart en met name het digitale geweld in de finale. Helaas was ik zo onder de indruk dat ik spontaan begon in te zoomen :tounge:.

Avondshow Europla:
Europla , Fallas 2015 by jesper0438, on Flickr

Europla , Fallas 2015 by jesper0438, on Flickr

Fontein bij ons appartement. :tounge:
Fountain at Porte de La Mar by jesper0438, on Flickr

hardcore0438

Registered User
Castillo 16 Maart.

Pop.

Ook ergens in Valencia, nabij het aqua-gebeuren.

Setup ,

En de digitale sequence van Europla, Volgens mij exact hetzelfde als vorig jaar, maar aangezien ik er toen niet bij was maakte het mij niets uit. Snoeihard!

hardcore0438

Registered User
Ik heb de mascleta op het plein graag willen fotograferen , maar ook filmen, dilemma.....
Nu op de laatste dag toch besloten foto's te maken. Helaas , het weer zat absoluut niet mee. Uiteindelijk toch nog wat plaatjes kunnen schieten , de blauwe lucht moeten jullie er maar bij fantaseren :)
16949009156_b620cac1d7_c.jpg

16787504500_450573eafb_c.jpg

16787262608_b5d18b4607_c.jpg

De laatste foto is niet zo scherp , al vond ik dit een leuke foto omdat je een salute ziet die op het punt staat van ontploffen.

hardcore0438

Registered User
Wat een drukte :sad:
Fallas 2015 by jesper0438, on Flickr

Wat mij betreft de mooiste pop dit jaar !

Vlindertje (foto genomen door Djeffrey Hermanos Caballer Elite Pyrow)

Finalelijn met 3 lagen ! (foto genomen door Djeffrey Hermanos Caballer Elite Pyrow)

Salute's en ZON!!! (foto genomen door Djeffrey Hermanos Caballer Elite Pyrow)

Ze wou niet op de foto :crying:

FF stoken (Met dank aan Michel en Borie Pyrow voor het engelengeduld ):tounge:

hardcore0438

Registered User
Thanks Stefan , Qua video heb ik nog bijna niks geupload, maar hieronder een kleine update.

Spaans chikie
Ninot , Fallas 2015 by jesper0438, on Flickr

Straatmascleta Marti
Street Mascleta, shot by Marti , Fallas 2015 by jesper0438, on Flickr

Kruispunt ná een verbranding
Crema leftovers , Fallas 2015 by jesper0438, on Flickr

Crema verderop in de straat.
Crema down the street by jesper0438, on Flickr

De blusploeg (die de volgende dag druk was met bomen zagen i.v.m de harde wind)
Bombers Valencia, Fallas 2015 by jesper0438, on Flickr

Dim

Product Beheer
Medewerker
Super sfeervolle platen en mooie filmpjes! Ga gerust verder :)

Hele dikke THNX!

paulus01

Registered User
Ook ik ben dit jaar afgereisd naar Valencia. van 12 tm 21 Maart het spaanse geweld mogen aanschouwen. Veel video's en foto's gemaakt die ik graag deel.
Mijn favoriete mascleta heb ik gezien op 14 Maart en met name het digitale geweld in de finale.

Bedankt voor de foto's en films - ik vond de mascleta van de 14e ook zeker aardig, maar die van Valenciana was wel zo snoei- en snoeihard - die is me toch wel het meeste bijgebleven ;)

hardcore0438

Registered User
Bedankt voor de reacties! Dim , Hebben wij elkaar niet gesproken toen ik naar de opbouw aan het kijken was van de avondshow :) ?
Paulus, de mascleta van Valenciana (dit was de laatste toch ? ) was ik aan het fotograferen. Ik heb hier denk ik iets minder van meegekregen. Het bedrijf die 3 finalelijnen op elkaar had vond ik wel verschrikkelijk hard. Binnekort komen er nog meer plaatjes en filmpjes .

Bovenaan