Foto's en film kermisvuurwerk Kapellen

hardcore0438

Registered User
Gisteravond het vuurwerk in Kapellen bezocht. Leuke pyromusical van 15 minuten.
Kapellen, HC Pyrotechnics by jesper0438, on Flickr

Leuke soundtrack met onder andere het bekende nummer van Game of Thrones en een leuk Two Steps From Hell nummer.
Meer foto's zijn hier te vinden : https://flic.kr/s/aHskh6V7Mn
Video volgt nog.

Voor de gene die zaterdag nog geen plannen hebben, HC Pyrotechnics zal in Berlare een muzikaal vuurwerk schieten voor de waterfeesten. Let wel , er dient entree betaald te worden !

Z@P

Registered User
Ben er ook geweest was een fijne show, snoeiharde salutes. Bommen vlogen wel weg door de harde wind, stond helaas niet helemaal goed. Daarna ook nog een 10 min meegepakt in Brecht, lekker zown avondje kruitsnuiven in belgie.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Chrissie81

Registered User
Was er ook met Jeff, maar vond het een matig showtje. Veel dezelfde bommetjes en erg traag. De salutes vond ik nou ook niet zo hard moet ik zeggen.. :secret laugh:

Z@P

Registered User
Zo dichtbij is het al snel hard he haha maargoed niet iedereen heeft hier Italië als standaard ;-) haha

Ik blijf het een aanradertje vinden deze show, zeker voor een kermisshow.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Chrissie81

Registered User
Haha Italië is ook zeker niet mijn standaard hoor, eerder Duitsland ;) Maar de show pakte mij gewoon niet. Heb ze hier wel een stuk beter ook gezien afgelopen jaren.

jorisman

Registered User
Ik vond het zelf ook een leuke show. Dat vuurwerk in Berlare is trouwens Zondag om 11 uur en dat heeft een groter budget. Dit jaar geen disney show trouwens vooraf ::yum:.

Bovenaan