Hierbij een klein verslagje:
Allereerst is het vuurwerk gehaald bij Slooijer Vuurwerk Nijverdal (karton extreme salutes) en de rest bij 123Vuurwerk te Lopik. Anders dan voorgaande jaren heb ik dit jaar redelijk snel alles al besteld, ergens achterin November. En ik moet zeggen de uitzoek stress is dan even weg alleen slaat later de twijfel toe, zeker als mensen op de demo's bepaalde producten weer tegen vonden vallen. Toen ik de actie bij Slooijer zag voor een karton Extreme Salutes heb ik niet lang getwijfeld, heb ze nog niet eerder gehad en voor dit geld wil ik ze toch een keer meemaken.
De rest heb ik samengesteld bij goedkopervuurwerk, enorme collectie en een leuke korting na veel wikken en wegen uiteindelijk hierop uitgekomen. Het afhalen ging zoals ieder jaar helemaal top, alles was er en service was weer super. Uiteraard nog even gebruik gemaakt van de geweldige sinterklaasactie en daarvoor de Fire Flower en The Flying Dutchman gekozen, wat een actie en wat een heerlijke toevoeging aan mijn collectie.
Bij Slooijer was ook alles goed geregeld binnen een paar minuten had ik mijn karton ES en ik moet zeggen wat een lompe doos... Wat een gewicht! Hehe was bek af toen ik thuis kwam (3 hoog in een flat). Maar het lijken beste cakes met dikke tubes

morgen per 2 de lucht in, hopenlijk genieten...
Ik wil gelijk iedereen een geweldige oudjaarsdag en nacht toe wensen, met vooral mooi vuurwerk en geen ongelukken!!! Tijd om 2011 eens goed af te sluiten!!!