• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Fotohoekje hardcore0438

hardcore0438

Registered User
Afgelopen jaar voor het eerst bij een aantal shows wat plaatjes geschoten met een verminkte spiegelreflex camera :hehe!:.
Af en toe zal ik proberen wat foto's te uploaden.
Klik op de foto voor een grote weergave :)

Foto 1 is genomen tijdens een pyromusical van HC Pyrotechnics in Sint-Niklaas.

Laatst bewerkt:
Thanks allen.
Hij is inderdaad heel erg overbelicht, maar dat vind ik in dit geval wel wat hebben (zeker met het publiek en het meer erbij.

precies was GiveMePow(d)er zegt, onderkant is bruut :-) zelf had ik hem dus een stuk gecropt !

Ben benieuwd naar de rest van je platen !

Heb nog eens zo'n foto proberen te maken, dit keer in Goes waar Katan een vuurwerk schoot voor de kermis op een kleine vijver. Publiek staat echter wel wat ver maar ik vind het zelf aardig gelukt.

Nog een aantal foto's:
Publiek in Knokke-Heist tijdens een vuurwerk begin July (HC Pyrotechnics )

Ponton tijdens het vuurwerk in Vlissingen, nachtmarkt (Dream Fireworks)

Vuurwerk in Bruinisse ( Vulcan Europe)

Back
Bovenaan