foto verzameling vanaf 1975.

bluebear

Registered User
Ik vond vanmiddag mijn oude dummy´s terug, niet oud in de zin van stoffig en kapot maar van vroegah:hehe!:
en terwijl ik maar eens op ging zoeken wanneer de cloud dragon eigenlijk verkocht werd kwam ik opeens dit tegen :www.oudennieuwarchief.nl mooie foto's van vuurwerk van vroegah:lub:
mvg

Laatst bewerkt:

bluebear

Registered User
Ik bedoel foto's van jouw eigen dummies........:smiling:
ik kan zo geen foto´s maken maar vertellen hoe ze eruit zien kan ik wel.

1. flaming dragon geimporteerd 1997-98-99 bkv.
2.victory geimporteerd 1998-99-2000 bkv.
3. pow-wow celebration ( mijn favo,mooi label) van liunhua staat niet op wanneer geimporteerd.
4.cloud dragon staat ook niet op wanneer geimporteerd maar gebruiksaanwijzing is engels.
5. howling wolf staat ook niet op wanneer geimporteerd.
En dat waren ze helaas al.
meer info over deze fontijnen zou leuk zijn.
mvg bluebear

mickeyzegtboem

Registered User
Meer info kan ik je geven over 3 van de dingen uit je lijstje.
De howling wolf is simpel, die word nog steeds door wolff vuurwerk verhandeld.
Dan de victory, was er toentertijd in 4 uitvoeringen, de nummer 1 en 2 waren de kleinere, en de 2000 en 2001 waren de grotere.
Alle 4 waren dit fontijnen met enkele luchteffecten.

Hier in deze folder staan ze op de voorpagina (folder is van 1997):
http://www.vuurwerkmuseum.nl/index....llery&view=category&id=274:bkv-1997&Itemid=23

Ook in deze folder op pagina 2 staat de flaming dragon, weet dat ik hem ook in de winkel heb gehad, en zelf afgestoken..
maar wat hij precies deed is me ontgaan, zal waarschijnlijk weinig indruk gemaakt hebben.

shinji

Moderator
Medewerker
Voor mij was er in die jaren maar 1 echte topper, Zoef de Haas, geweldig klein dingetje met het effect van de circo blitz.

Bovenaan