Fop en scherts vuurwerk zeer goedkoop verkrijgbaar

pyro masterawi

Registered User
klopt, op marktplaats staan er ook van die schertsartikelen erbij. Maar ik was wel even verbaasd dat die knetterfonteinen ook gewoon onder fop en scherstvuurwerk valt want je kunt het gewoon blijkbaar in die feesvuurwerk/tattoo shop kopen.

pyro masterawi

Registered User
Vorige week woensdag had ik dan eindelijk eens even tijd om naar de vuuwerk/tattooshop tegaan in leiden. Ik heb daar uiteraard het een en ander gekocht, ik weet niet of dit ook wel echt onder fop en schertsvuurwerk valt maar het is daar gewoon het hele jaar door verkrijgbaar en volgens de man van die zaak wim? valt het gewoon onder fop en schertsvuurwerk. Zie hieronder de foto's van wat er allemaal tekoop is.

GMP82

Zilveren Member
Dat valt absoluut niet onder fop/scherts, maar goed. Zelf ook e.e.a. besteld.

Iets met slapende honden...?

pyro masterawi

Registered User
wahuahaa...ja joh ik zag dat je het daar gewoon kon kopen heb het dus maar gewoon gekocht. Wat ik wel zeker weet is dat de bengaalse lucifers wel onder fop en schertsvuurwrk vallen

MrJoinT

Registered User
Ik heb er ook het een en ander besteld, werd gauw geleverd, jammer van de hoge verzendkosten.

Ik weet zeker dat de beetles (welke gewoon de bekende bumble bees zijn) niet mogen. Maar mij hoor je niet klagen ;)

Sweet Laker

Registered User
Maar let op; de dealer vertelde mij dat de grote uitvoeringen niet onder schertsvuurwerk vallen. Dit heeft met de hoeveelheid kruit in de tube te maken. Als ze dus nu in de winkel liggen, dan is dat eigenlijk onwettig. Maar wie daar van wakker ligt is een kniesoor :smile1:

Bedankt voor de tip, Jawe. Van de week eens kijken bij Scapino :cool:

Groetjes,
Cameo
De Super Morning Glories zijn inderdaad erg leuk om te gebruiken als voorgeniet 'spul'. Maar dat het niet onder schertsvuurwerk valt,.. Dat weet ik niet zeker. Ik ken hier in de omgeving diverse adresjes waar ik ze afgelopen jaren al ruim voor de de laatste drie verkoopdagen heb zien liggen.

Als ik er aan denk zal ik eind dit jaar weer eens kijken of ik eraan kan komen!

Bovenaan