Flying Dutchman

FPM ProductBOT

Registered User
1622_Wolff_DynastyProfessional_The_Flying_Dutchman_new_2011_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over The Flying Dutchman[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1622[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 49,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]350 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]25[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]De vliegende hollander haalt alles eruit wat erin zit. 25 brede boeketten in de kleuren zilver, rood, blauw en goud. Met als finale zeer brede glittermijnen met gouden regen.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 19/12/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]
Movies

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

PyroGuy

Registered User
Prachtige cake. Dikke boeketten, mooie effecten en een goed gevulde lucht. 10 euro minder en hij was voor mij geweest, maar nu laat ik hem toch maar staan.

bridge

Bronzen Member
Zeker een mooie pot dit. Maar het vernieuwende wolfneusje van de zalm, zoals vorig jaar de crying angels, zoek ik nog..

KoenL

Registered User
Nondeju wat zit hier een mooi goud effect in, top! Ook een lekkere felle crackling...ik ga hem overwegen. Ik vind 50 euro wel erg duur voor een 25 shots, maar je krijgt er ook wat voor natuurlijk. Ai ai ai, die keuzes altijd haha!

Tony

Administrator
Medewerker
Helaas zie je op band de laatste 2 salvo's met golden crackling mines niet.
Je hoort ze wel dus ze zitten er echt bij.

D

Deleted member 17038

Guest
Pigi heeft een heel mooi filmpje van deze cake op zijn youtube staan.

KoenL

Registered User
Pigi heeft een heel mooi filmpje van deze cake op zijn youtube staan.

Klopt inderdaad, hier te vinden:

Credits to PIGI!

Ik ben erg onder de indruk van het goud effect in deze cake. Schitterend gevuld en het blijft aardig lang hangen. Ik ben blij dat deze op mijn lijstje staat!

Booomy

Registered User
Deze is zeker mooi. De filmpjes van Pigi zijn altijd prima in orde. Heb deze dit jaar over geslagen. Maar hou hem in me achterhoofd voor volgend jaar.

PyroGuy

Registered User
Tja, dubbele gevoelens weer.
Een geweldige cake met dikke boeketten en vooral een heerlijke burst. De 2 laatste salvo's hebben gigantische mines die een flink kabaal geven. De boeketten die er dan vervolgens boven verschijnen zijn echter een stuk minder dan de rest van de boeketten. Jammer, want zo voelt het een beetje als een anticlimax. Ik wist de opbouw van de cake, maar het publiek zat eigenlijk nog op een finale salvo te wachten.

Nou had ik hem voor een hele mooie prijs, dus heb er zeker geen spijt van. Moet je de volle mep betalen dan zou ik er toch goed over nadenken. Heb hem hier nu staan om te drogen, kan hij bij de collectie van 'afgestoken cakese met de mooiste labels'.

Bovenaan