Flying Dutchman

D

Deleted member 17038

Guest
Zoals pyroguy al zegt, voor een hele mooie prijs stelt deze cake niet teleur. Ik zou em niet nog eens kopen voor de volle mep. Maar met korting zeker weer! Bij mij gingen het 3e en het 4e salvo tegelijkertijd af. Was ook wel gaaf! En inderdaad bij de laatste salvo's lijken de boeketten wat tegen te vallen. Maar ik dacht zelf dat het bij mij mischien aan de wind kon liggen.

PyroGuy

Registered User
Zoals pyroguy al zegt, voor een hele mooie prijs stelt deze cake niet teleur. Ik zou em niet nog eens kopen voor de volle mep. Maar met korting zeker weer! Bij mij gingen het 3e en het 4e salvo tegelijkertijd af. Was ook wel gaaf! En inderdaad bij de laatste salvo's lijken de boeketten wat tegen te vallen. Maar ik dacht zelf dat het bij mij mischien aan de wind kon liggen.

Volgens mij lag het niet aan de wind. Die was hier vrijwel afwezig namelijk en ook hier vielen de laatste boeketten tegen.

flyineddy

Registered User
De Grada van VDN (die erg overeen komt met de Flying Dutchman) zou in eerste instantie ook de laatste 2 salvo's 3 schoten mine en 2 boeketten hebben (volgens het eerste filmpje wat ik daarvan heb gezien op vwc). Hier in Nederland was dat vervangen door alle 5 schoten een (kleinere) mine met gouden boeketten erboven. Ik denk wel dat dit de betere oplossing was voor een finale van de cake.

Eddy.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Cake had beter toch zijn recht gekomen als de volgorde andersom zou zijn. Dit is een beetje een anti climax op deze manier.

Poziloc

FPM Hangouderen
Daar is uiteraard wel een oplossing op hehe.
Ik ken nog zo'n cake...de 5151 van Breeschoten...daar hebben ze ook het lont aan de verkeerde kant gestopt.

flyineddy

Registered User
Misschien is het een idee, nu met die 25 grams regeling, om een nieuwe versie van deze cake op de markt te brengen, waarbij de gouden boeketten van de laatste 2 salvo's 25 gram zijn? Dat zou denk ik al een heel stuk beter zijn. En het idee blijft hetzelfde en de cake heeft al mines. :happy:

Bovenaan