Fluit Knal Pijl

FPM ProductBOT

Registered User
Katan_overig_Fluit_Knal_Pijl_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Fluit Knal Pijl[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Katan Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Diversen[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td][/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ [/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 11/09/2013[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Z@P

Registered User
Serieus, zou dit terugkeer van de oldschool fluitknal pijltjes zijn? Dan ga ik zeker een pak of 2 kopen

Fearwind

Registered User
Geweldig, wat een nostalgie zeg! Hopelijk dat een dealer in mijn omgeving ze gaat krijgen, deze kan toch niet ontbreken in de lijst!

R

Ronny Vos

Guest
Dit is niet de goede afbeelding,staat ook op de verpakking babyknal.

Dit product op deze afbeelding komt ook niet van ons.

stonetjes

Registered User
Ik heb hier voor de gein maar een pakje van aangeschaft en zijn toch leuke pijltjes. Leuke fluit met ook een leuk knalletje. Super dingen dus

vuurwerk75

Registered User
Vanavond een zakje van deze fluit en knal pijltjes van katan afgestoken. Was de eerste keer dat ik mijn vuurwerk bij katan heb gekocht.
Ik moet zeggen dat ze lekker als vanouds klinken een lekker knalletje dus. Heb ik in jaren niet meer gehoord.

Bovenaan