Flop? Nee! Echt heel geweldig ook niet maar zeker geen flop voor die 20,- euro die ik ervoor heb betaald.camuro blaster,ik twijfelde al na wat negatieve meningen,hij overtuigde dus niet.
Als mijn straatbaas zoals deze de lucht in was gegaan had je mij niet horen klagen.
Flop? Nee! Echt heel geweldig ook niet maar zeker geen flop voor die 20,- euro die ik ervoor heb betaald.
Ik ben benieuwd welke mensen er naar aanleiding van hun floppers contact opnemen met de winkel of met de importeur. Ik ben er namenlijk hard over na aan het denken om contact met wolff op te nemen over de nieuwe cruise rockets en de mayday.
Ik weet iig dat ik de Vette Marja niet meer koop, die was echt heel anders... ik heb em gefilmd ik zal hem er ff bij zetten
Flop dit jaar vindt ik de single shot mortiertjes (diverse merken) of ik vind ze niet meer boeiend of ze stellen niet meer zoveel voor.
Ook een flop vond ik de fuseconnex kruisjes. Die dingen gingen steeds open. En bij een aantal items is hij bij het kruisje gestopt. Sommige lontjes van potten die waren te smal waardoor deze eruit schoten dus dat heb ik anders moeten oplossen. Volgend jaar laat ik ze liever liggen. Het roze lont van de shop was echter weer een topper.
Had dit jaar een zooi fontijnen gekocht voor de verandering.
Coral beauty fontijn was echt een top ding. Ze zouden daarvan het crackling gedeelte in een nieuw fontijn moeten stoppen liefst een stuk of 10 in één pot. Dat is echt geweldig.
De Mount Etna fontijn een zeer felle zilver fontijn die echt hoog kwam zeker 3 meter.
Ook leuke dingen waren de Superbees en paratroopers, tollen die opstijgen.