Vuurwerk023
Registered User
Striptease pijlen van Lesli vond ik erg tegenvallen verder ook knock out xl ging de helft niet af en de andere helft zat er te veel tijdverschil om de knallen voor de rest alles TOP!
No Mercy van Dynasty, de oude versie. Ik snap niet dat deze nog op de markt zijn, had toch die met de blinker mines en salute verwacht.. De oude versie was gewoon een grap tussen het andere geweld in de straat.
Vandaag bij Zena in Olen geweest en dit verhaal verteld. Was nieuw voor hen. Hadden nog geen klachten over de Hydra serie gehad. Is overigens uitverkocht omdat het kennelijk een populaire serie is. Kreeg ongevraagd een mooie andere batterij als compensatie. Perfect. Goede klantenbinding van Zena.Hydra D van Thor was een flop, en een gevaarlijke ook.
Had hem op ruime afstand neergezet maar toen hij afging leek het alsof hij omviel. Effecten gingen alle kanten uit behalve omhoog. Gelukkig geen ongelukken gebeurd. Toen ik ging kijken bleek het blok nog gewoon rechtop te staan. Kennelijk een fabieksfoutje.