Floppers 2011/2012

Vuurwerk023

Registered User
Striptease pijlen van Lesli vond ik erg tegenvallen verder ook knock out xl ging de helft niet af en de andere helft zat er te veel tijdverschil om de knallen voor de rest alles TOP!

bjorn2202

Registered User
bij mij was de enige tegenvaller Collor explosion van Skyline
geen grote boeketten en niet lang in de lucht.

Ik had ook Vette Marja deze ging bij mij wel goed.
Tevens vind en vond ik superbooster van skyline echt goed mooi tempo en grote uitwerking volgendjaar maar eens
2 naast elkaar.

floris1

Registered User
De straatbaas, gekocht voor € 20,-- voor een 500-grammer,is een mooi aktie artikel, leek mij.
Wat een waardeloos ding, € 10,-- zou meer op z'n plaats zijn, jammer van het geld.
Gekocht bij de boerenbond, vond het vuurwerk daar erg duur, vergeleken met andere winkels en kortingen.

Floris1

RemcoS

Registered User
chain 500 het is geen cake ik weet het maar met grote voorsprong de flopper van afgelopen jaar.

De hardste ratelband van nederland

duhhh

edje30

Registered User
dan heb ik een nieuwe voor jullie Het buurtassortiment xxl van rubro 4 van de 6 cakes gingen niet goed ik heb er zelfs 2 gehad die uit elkaar klapte en dat voor 89 € vind ik wel heel erg jammer want ik had er heel veel van verwacht.

ifeelfine

Registered User
das geen nieuws meer voor ons edje zie het topic van het buurtassortiment

meerdere mensen hadden daar last van (die van mij ging gelukkig goed en ik vond ze beter dan verwacht)

The Cigarman

Moderator
Medewerker
No Mercy van Dynasty, de oude versie. Ik snap niet dat deze nog op de markt zijn, had toch die met de blinker mines en salute verwacht.. De oude versie was gewoon een grap tussen het andere geweld in de straat.

Ik had ook 2 oude No Mercy's.
Komt waarschijnlijk omdat per nu er geen vuurwerk verkocht mag worden zonder CE keuring.
Daarom zullen ze bij Wolff gedacht hebben, we gooien de oude versie/voorraad de markt op, dan zijn wij er ook weer van af.

Ondanks dat vond ik de oude No mercy niet tegenvallen, maar ja het hoort natuurlijk niet.

Ghasper

Registered User
Ook al is het heel wat keren gemeld, de Vette Marja was een heel dunne Marja geworden. Ik denk aan de Sonja Bakker gegaan, maar blijven hangen. Gelukkig dat Evelien al wist te melden op VWC dat ze terug gaan naar de oude leverancier.

Persoonlijk vond ik de levensgenieters ook een beetje tegenvallen, maar daarvan is geen nieuwe levering geweest afgelopen jaar, dus misschien was het vanwege de andere vele andere cakes dat ze een beetje in het niet vielen.

Daarnaast vond ik een aantal producten van Bonfireworks wat mager. In mijn herinnering met vorig jaar waren de effecten een beetje rommelig en minder vol, ook als ik ze vergelijk met de filmpjes van de demo's in de product database. Ik heb het dan over de Splitting Comets, Earcatcher en Earthquake.

Verder heb ik ook al wat negatieve dingen gelezen over de Rocket Boom, maar persoonlijk viel mij dat wel mee. Ik heb echter nog 3 pijlen van 2009 die ik komend O&N eens ga vergelijken met de huidige versie.

veteraan

Registered User
Hydra D van Thor was een flop, en een gevaarlijke ook.
Had hem op ruime afstand neergezet maar toen hij afging leek het alsof hij omviel. Effecten gingen alle kanten uit behalve omhoog. Gelukkig geen ongelukken gebeurd. Toen ik ging kijken bleek het blok nog gewoon rechtop te staan. Kennelijk een fabieksfoutje.
Vandaag bij Zena in Olen geweest en dit verhaal verteld. Was nieuw voor hen. Hadden nog geen klachten over de Hydra serie gehad. Is overigens uitverkocht omdat het kennelijk een populaire serie is. Kreeg ongevraagd een mooie andere batterij als compensatie. Perfect. Goede klantenbinding van Zena.

Bovenaan