fireworks2dead lijstje ^^

fireworks2dead

Registered User
Hier wat ik uiteindelijk besteld heb:

Mijn lijst 2012-2013

Zit veel los spul in voor overdag, veel singleshotjes... die zijn altijd erg leuk.
Ik ben ook pas 17, dus mijn budget is niet super groot, dit is al meer als ik eigenlijk had gepland.
Op de lijst staat dat het 423 kost, ik betaal er 300 euro voor.
Plus nog 3 pakken nitraten van 30 euro, maar die staan hier niet bij.
Maar ook redelijk wat sier: Secrete Salute, Ready to Rumble, Heavy Legends, Shining Stars en The Beast.
Gratis krijg ik die Giant Magnolia ;) Zou niet mijn eerste keuze zijn, maar als het gratis is dan graag :p

Wat vinden jullie ervan?

white thunder

Registered User
Jij gaat een leuke stookdag beleven zo,een mooie lijst hoor,lekker wat variatie sier/knal :smiling:.Alleen zie ik,dat je zowel van broekhof als rubro thunderking neemt,zou dan van broekhof ook een rubro box maken,ben je veel beter uit qua aantal :hehe!:.Veel plezier met je vuurwerk op de mooiste dag van het jaar,en gelukkig duurd het nietzo lang meer :happy:,alvast een hele fijne knallende jaarwisseling!

fireworks2dead

Registered User
Bedankt, ja ik vind alleen die broekhoff Pyro Power Thunder Kings toch echt wel wat beter :) Gaan harder, maarja... denk er nog ff overna. Heb nog een andere verandering bedacht. De Shining Stars en The Beast van Herlat Vuurwerkvisie worden nu waarschijnlijk de Imperial Blink en Wave Willow van Crown Broekhoff. Die zijn toch net ff iets beter volgens mij, en ben dan nog goedkoper uit ook ^^

Bovenaan