Fireworks after the opening ceremony of the Olympic Games Sochi 2014

RedBaron

Registered User
die eerste is volgens mij een totaal ander vuurwerk lijkt het wel Fred!

Overigens vond ik het een prachtig vuurwerk voor de opening!

Laatst bewerkt:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Zonder het muziek is het nog redelijk te pruimen. Veels teveel tegelijk en te bombastisch, maar degene die heeft gedacht dit met Stravinsky te moeten doen is niet wijs.

shinji

Moderator
Medewerker
Ik heb nog geen goede film gezien en hou m'n mening nog ff voor me, maar Stravinsky en bombastisch gaat juist goed samen toch?

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Stravinsky is toch wel de minst bombastische 'russische' componist zo'n beetje denk ik. Zeker als je de rest van de Firebird-suite in ogenschouw neemt... Nu hebben ze alleen het laatste stukje gebruikt met vuurwerk erbij.

RedBaron

Registered User
Het is toch een aardig bombastisch stuk muziek Jos, maar wel heel erg mooi en leent zich bij uitstek voor een mooi stukje vuurwerk:

bridge

Bronzen Member
Een rommelig gebeuren vind ik het. Ook lekker handig om je show zodanig te beginnen dat je gelijk een rookgordijn weglegt...

happy4ever

Registered User
Dat is een nadeel als er bijna geen wind staat. Maar inderdaad, men begon meteen vol gas en er was bijna geen sprake van een opbouw naar een climax

Richardus

Registered User
Stravinsky is toch wel de minst bombastische 'russische' componist zo'n beetje denk ik. Zeker als je de rest van de Firebird-suite in ogenschouw neemt... Nu hebben ze alleen het laatste stukje gebruikt met vuurwerk erbij.

Shostakovitsj erbij was absoluut mooier geweest.

Mr_Mascleta

Registered User
Volgens mij was het in der lijn van de opening en moest het in een salvo worden geschoten. Overigens, heeft Eric Tucker gebruikt gemaakt van de producten van ja ja Ricasa.

Bovenaan