• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Fireworks after the opening ceremony of the Olympic Games Sochi 2014

die eerste is volgens mij een totaal ander vuurwerk lijkt het wel Fred!

Overigens vond ik het een prachtig vuurwerk voor de opening!

Laatst bewerkt:
Zonder het muziek is het nog redelijk te pruimen. Veels teveel tegelijk en te bombastisch, maar degene die heeft gedacht dit met Stravinsky te moeten doen is niet wijs.

Ik heb nog geen goede film gezien en hou m'n mening nog ff voor me, maar Stravinsky en bombastisch gaat juist goed samen toch?

Stravinsky is toch wel de minst bombastische 'russische' componist zo'n beetje denk ik. Zeker als je de rest van de Firebird-suite in ogenschouw neemt... Nu hebben ze alleen het laatste stukje gebruikt met vuurwerk erbij.

Het is toch een aardig bombastisch stuk muziek Jos, maar wel heel erg mooi en leent zich bij uitstek voor een mooi stukje vuurwerk:

Een rommelig gebeuren vind ik het. Ook lekker handig om je show zodanig te beginnen dat je gelijk een rookgordijn weglegt...

Dat is een nadeel als er bijna geen wind staat. Maar inderdaad, men begon meteen vol gas en er was bijna geen sprake van een opbouw naar een climax

Volgens mij was het in der lijn van de opening en moest het in een salvo worden geschoten. Overigens, heeft Eric Tucker gebruikt gemaakt van de producten van ja ja Ricasa.

Back
Bovenaan