!fireworkfreak!'s Oud&Nieuw 2012-2013!

!fireworkfreak!

Registered User
Beste freaks,

Als alle eerst, iedereen een gelukkig Nieuwjaar en de beste wensen voor 2013!

Helaas is dit oud&nieuw voor mij compleet anders gelopen dan verwacht.
als alle eerst troffen mijn vader en ik zondag nacht na 2 harde knallen gehoord te hebben, de buurman doodgeschoten aan naast zijn auto. Dit allemaal heeft een gigantische impact op ons gehad hier, en vooral op mij en me vader omdat wij hem daar als een van de eerste aantroffen.
Hierdoor hebben we ook uit respect besloten dit jaar geen vuurwerk in de straat af te steken, omdat er tenslotte geen enkele reden was om ook maar iets te vieren na wat er de dag van te voren was gebeurd!

Dus ik heb geen dag filmpjes voor jullie dit jaar en ook geen filmpjes van vuurwerk in de vooravond. Nu vierde ik de jaarwisseling zelf niet in de straat maar bij vrienden thuis en die had ik beloofd een klein showtje weg te geven met o.a de garden of eden & de 6 Elements, de Immortal gold en nog wat spul.
Maar ook die show liep letterlijk in de druppels!
Om 00:00 begon het langzaam harder te regen, maar kon ik de garden of eden nog prima aansteken en die liep gelukkig goed, tot dat daarna de 6 Elements kwam en die tot 2 keer aan toe uit ging doordat de lontjes nat waren geregend. Hierdoor heb ik de rest van de show maar afgeblazen en de boel naar binnen gezet!

Concluderend was het dus een oud&nieuw om niet te vergeten in de slechte zin.
We hopen hier dan ook dat dit jaar een leuker uiteinde en begin kan hebben.

Hieronder dan alsnog de geschoten filmpjes van wat er wel de lucht in ging.
En 1 Pluspunt ik heb dit jaar in ieder geval wel recht gefilmd!

Garden of Eden 240schots (Royal Fireworks) 1080p HD

Rubro 6 Elements 162schots 2x uitgegaan (Rubro Fireworks) 1080p HD

Gr,
!fireworkfreak!

Laatst bewerkt:

white thunder

Registered User
Sterrkte,dat is op je netvlies gebrand zoiets,bedankt voor de beste wensen en uiteraard van hetzelfde,en dat het een goed jaar mag worden voor jullie.Jammer ook van het weer,want je had wel prachtbakken hoor:smiling:

Laatst bewerkt:

!fireworkfreak!

Registered User
Dankje White Thunder, dat is het inderdaad zeer zeker.
Daarom hopen we volgend jaar op een betere jaarwisseling.

We gaan er gewoon weer vanuit!

Bovenaan