FIrework Finale on Alicante Beach - 6/28/2011

mickeyzegtboem

Registered User
Sjow, das een nieuw projectje wat ze in alicante doen, nog niet eerder gezien inderdaad.
Erg leuke afsluiter van een show even zo tussen het publiek door met een waterval en dikke knallers.

Tony

Administrator
Medewerker
Wow! Erg gaaf inderdaad.
Dit heb ik ook nog nooit zo gezien. Idee voor Valencia misschien.
Na de avond show over de Paseo de alameda even een traca van een kilometer of 5.

Mr_Mascleta

Registered User
Ik herken het wel omdat ze dit in 2005 ook al hebben gedaan en het de afsluiter is van een of meerdere avondshow(s), al denk ik wel dat deze versie wat meer uitgebreid is dan toen, ik kan me nog herinneren dat het een traca was zonder bengalas.
Ik kon het niet van dichtbij meemaken omdat ik op het schietveld van o.a Turis stond en de beelden niet kon schieten, ook omdat de camera daar niet toereikend voor was.

shinji

Moderator
Medewerker
Aan de datum te zien is dit ook een onderdeel van het feest Fogueras. Toch maar eens een paar weekjes Alicante boeken in de toekomst.

Mr_Mascleta

Registered User
Het enige nadeel vind ik persoonlijk dat je eerst de week hebt van de mascletas en de week erna de castillos, maar de herinneringen blijven onvergetelijk! Desalniettemin blijft het een geweldig feest!

firewire

Registered User
Beetje late reactie van mijn kant, maar dit heb ik in 2010 daar ook gezien.
Ik zal er over twee weken eentje filmen, want dit doen ze daar na elke avondshow en is idd onderdeel van de competitie.

Bovenaan