Finale blok

splivvid

Registered User
Hoi,
ik ben er al aardig uit welke blokken ik ga kopen, maar wil nog een "finale" blok hebben als afsluiting , 1 met veel effecten en grof geweld :D

Het liefste met mixed effecten,Ik zat te denken aan mixed emotions,maar ik wou graag nog weten of jullie nog ervaringen/aanbevelingen hebben

Alvast bedankt!:w

Koetje

Registered User
Oriental Celebration van weco schijnt een topper te zijn (wel duur,400 euro). Heb hem echter nog nooit gezien,zoek al tijden naar een fimpje..

Cris

Registered User
Op de Dvd trailer van oud en nieuw 2004/2005 van FPM staat bij 2.05 min. Een erg leuke afsluiter !

Ik zou eigenlijk niet weten welk blok het is en wat hij kost...maar daar is wel achter te komen denk ik. Dus bij deze ;) Weet iemand wat meer te vertellen over het desbetreffende blok? Of zijn dit losse shells?

:)

Laatst bewerkt:

Luna 1337

Registered User
Koetje zei:
Oriental Celebration van weco schijnt een topper te zijn (wel duur,400 euro). Heb hem echter nog nooit gezien,zoek al tijden naar een fimpje..

mixed emotions en oriental celebration zijn wel erg verschillend qua prijs ;) maarja als splivvid kan aangeven voor welk bedrag dan kunnen wij met suggesties komen

splivvid

Registered User
heb nog nog maximaal 150 euro voor dit blok gereserveerd:p
Ik had zelf ook nog de Silver Whirl and Red Peony in gedachten maar ik hoor verschillende berichten over de prijs, en nog het belangerijkste,of deze nog word verkocht bij Alpeco

Laatst bewerkt:

Luna 1337

Registered User
lol als finale steek 2x de sky emotions af :w zit je wel ietsjes boven die 150 euro maar heb je zeker een mooie finale,met mooie mixed effects en een lekkere harde burstknal

Firework-boy

Registered User
splivvid zei:
Hoi,
ik ben er al aardig uit welke blokken ik ga kopen, maar wil nog een "finale" blok hebben als afsluiting , 1 met veel effecten en grof geweld :D

Het liefste met mixed effecten,Ik zat te denken aan mixed emotions,maar ik wou graag nog weten of jullie nog ervaringen/aanbevelingen hebben

Alvast bedankt!:w

Als je niet afhankelijk bent van Alpeco zou ik je het Kruiterij 2'' blok aanraden als afsluiter. Echt veel geweld in korte tijd]:)

splivvid

Registered User
Ja idd ik vind dit echt een heel mooi blok, mooie en krachtige effecten in een precies goed tempo:D
Denk dat ik mn keus gemaakt heb ;)

Bedankt voor jullie reacties:w

Bovenaan