@Stef,
het is ook geen game maar echt design software!
het is ook geen game maar echt design software!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.

Zodra we een sponsor hebben gevonden denk ik.Zo zo net even de show van Stef zitten bekijken, redelijk uitgebreid programma als ik dat zo zie. Super show Stef, wanneer kunnen we die live gaan zien???
Ik draag deze eerste show 22-03-2012 op aan mijn vader die vandaag precies 10 jaar geleden op 58 jarige leeftijd is overleden.
Was het maar een echte show!!!
Respect!
Ik heb hem al wat eerder gezien, blijf hem leuk vinden. Af en toe wel héél breed, maar als je die mogelijkheid hebt moet je die vooral gebruiken natuurlijk.
Een paar vragen van mijn kant:
1) Persoonlijk vind ik die groundsalutes/concussions erg gaaf! Zitten die standaard in het programma?
NEE, die zitten niet standaard in het programma, die heb ik zelf gemaakt in het programma wat heel een voudig is te doen2) Is het eenvoudig om zelf vuurwerk te maken in het programma?
JA
3) Hoelang ben je met deze show bezig geweest?
Ik ben voor het eerst bezig geweest met iets wat geheel nieuw was voor mij.
daarom best wel lang bezig geweest.
Ik denk aan uren DIK 5 avonden.Maar moest een hoop opzoeken en uitvinden.4) En tot slot, zou je de schietlijst in real life kunnen gebruiken? Of krijg je geen schiettijden en dergelijk te zien?
In de game versie is die mogenlijkheid NIET aanwezeg, Helaas.Topshow!
Dat is mooi te horen Rob.Goed gedaan Stef, zit een hoop werk in.
Je kan je shows bij mij omzetten naar een file geschikt voor een schietsysteem. Ik heb de Business versie van Finale.
Goed gedaan Stef, zit een hoop werk in.
Je kan je shows bij mij omzetten naar een file geschikt voor een schietsysteem. Ik heb de Business versie van Finale.
Dat is mooi te horen Rob.
Maak ik hieruit op dat je er wat mee wil gaan doen, of zodra de file is ingelezen kan je nuatuurlijk ook zien wat de kosten worden.
Welligt een deel uit de show gebruiken.
Kan mij niet voorstellen dat er een budget is in Nederland voor zo iets als dit.
of vergis ik mij?
Stef
Gaaf, je kan dus de bestanden van de game versie wel inladen in de pro/business versie?
Zo zo net even de show van Stef zitten bekijken, redelijk uitgebreid programma als ik dat zo zie. Super show Stef, wanneer kunnen we die live gaan zien???
Binnenkort mijn tegenprestatie voor het Lapersveld.
Ik weet dat qua kaliber dit niet mogelijk is, maar met een beetje creativiteit kan je ook op het lapersveld een top show neer zetten.
En met in mijn achterhoofd dat geen bedrijf mij zou benaderen om een show te realiseren ben ik aangewezen op de software waar je een show mee kan schrijven zodat je toch kan laten zien waar je met zo'n programma toe in staat bent.
Nu alleen nog wachten op een opdrachtgever!
Houd het dus in de gaten, hij is in de maak en komt er aan.
Groetjes Stef
Je moet voor de lol eerst eens uitrekenen wat er aan materiaal inzit en dan kijken welke sponser dat budget heeft (GRAPJE)
Ik zou je zeggen ik zou nooit aan een opdrachtgever beelden van een show op deze manier tonen.
Uit de praktijk weet ik namelijk dat een collega ooit zo een show heeft verkocht.
Wat gebeurde er achteraf de klant zij dat een deel van de show anders was als dat hem was gepresenteerd.
Je raad het waarschijnlijk al jammer dat is niet wat we besteld hadden dus geen geld.
De software vind ik moet je alleen voor jezelf gebruiken om zelf een indruk van de show te krijgen en bepaalde timingen en beelden visueel samen te voegen.