Final Fireworks Tomorrowland Brasil 2015

KoenL

Registered User
Het sluitende vuurwerk op Tomorrowland Brasil. Er worden behoorlijk wat singelshots geschoten en het kaliber is best flink. De film:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
In de DJ's gaat het budget daar in elk geval niet zitten. Pff wat een trieste vertoning.
Veiligheidsafstand hebben ze daar niet volgens mij, dus heerlijke bommen en lekker dichtbij! Jammer dat de boogjes van 5 raar geprogrammeerd waren.

jorisman

Registered User
In de DJ's gaat het budget daar in elk geval niet zitten. Pff wat een trieste vertoning.
Veiligheidsafstand hebben ze daar niet volgens mij, dus heerlijke bommen en lekker dichtbij! Jammer dat de boogjes van 5 raar geprogrammeerd waren.

Prachtige shows altijd van Pyrofoor! De show die ze schieten is volgens mij hetzelfde als in België dus met dezelfde afstanden t.o.v. het vuurwerk.

Z@P

Registered User
Dimitri vegas en like mike :you're kidding, rig

Buiten de verschrikkelijke kiddo house ziet de productie er wel goed uit. Mooi gedaan.

Weet iemand wie de eindshow bij defqon schoot vorig jaar, zag er ook zeer goed uit. Alleen jammer dat de consumenten cakes bijna niet boven het podium uitkwamen. Dan mis je toch wel fatsoenlijk bommen.

jorisman

Registered User
Dimitri vegas en like mike :you're kidding, rig

Buiten de verschrikkelijke kiddo house ziet de productie er wel goed uit. Mooi gedaan.

Weet iemand wie de eindshow bij defqon schoot vorig jaar, zag er ook zeer goed uit. Alleen jammer dat de consumenten cakes bijna niet boven het podium uitkwamen. Dan mis je toch wel fatsoenlijk bommen.

Was ook pyrofoor. Pyrofoor schiet onder andere op Defqon, the Qontinent, Intents, mysteryland en Decibel. Bijna alle feesten van ID&T waaronder Q-dance en B2s vallen. Kijk persoonlijk altijd erg uit naar de eindshows van de bekende hardstyle festivals en vind deze vaak leuker als menig profshow in het buitenland.

smilli

FPM Filmer
Ja leuk hoor, de hele setting is vrijwel perfect met mooi materiaal en een geweldig podium.
Alleen de muziek doet me bijna sterven..

Bovenaan