filmpjes van vroeger

nismo

Registered User
Sorry komt omdat ik in het begin een paar filmpjes er tussen uit heb gehaald en bewerkt. En ik ben daarna pas gaan bijhouden welken ik op het form gezet heb. Ik heb er nog een van ik geloof 55 min een doc over vuurwerk bedrijven , kan hem alleen nergens uploaden omdat hij te groot is , dus als iemand plaats heeft dan hoor ik het wel . Misschien iets voor jou.???

Ernie

Registered User
Nismo, mijn complimenten voor al die filmpjes.. echt geweldig om te zien. Dat je dat alles heb opgespaard. In 1 woord FANTASTISCH !!! en nostalgie !

Cameo

Registered User
Sorry komt omdat ik in het begin een paar filmpjes er tussen uit heb gehaald en bewerkt. En ik ben daarna pas gaan bijhouden welken ik op het form gezet heb. Ik heb er nog een van ik geloof 55 min een doc over vuurwerk bedrijven , kan hem alleen nergens uploaden omdat hij te groot is , dus als iemand plaats heeft dan hoor ik het wel . Misschien iets voor jou.???

Ik heb waarschijnlijk wel plek en anders kan ik hem misschien omcoderen voor je. Ik zal een tijdelijke FTP voor je opzetten. (info stuur ik je per PM)

Groetjes,
Cameo

Bovenaan