Filmpjes van Anihalas 2013-2014

D

Deleted member 17038

Guest
Bij mij gaat het nu alweer kriebelen. Ik heb veel te vroeg teveel zin in oud en nieuw maar gelukkig heb ik nog veel beeldmateriaal liggen dat ik niet heb gedeeld. De stars over paris is de allereerste openbare upload van mijn show. Geniet van deze topper!

En leuks van Loots!

Laatst bewerkt door een moderator:
D

Deleted member 17038

Guest
Ook hier blij verraste toeschouwers!
Extreme salute 2.0 cake E

D

Deleted member 17038

Guest
Ik zal er voortaan ook een kliklink bij plaatsen. Heeft iemand dit al gemeld bij onze moderators? Of lezen jullie misschien mee? Ik dacht dat ik de enige was met dit probleem en het aan mijn instellingen lag..

Nieuwe poging:
Inmiddels is het september en na alle filmpjes van Katan vond ik het wel weer tijd voor wat "eigen" materiaal. Hier een lekker stukje chaos!

En de link voor het geval dat het filmpje niet te zien is in dit topic! KLIK

D

Deleted member 17038

Guest
Gewoon een klassiek matje. Lekker op ieder moment van de jaarwisseling.

D

Deleted member 17038

Guest
Weer wat nieuws geupload!

Drie maal een Valencia en nog geen halve Cruelty.

Billion Dollar Secret en een cruelty van het voorgaande project.

painkiller

Registered User
Oef die bilion dollar secret was meer een one dollar secret. De cruelty is wel echt geweldig zeg! Ziet er toch altijd heel anders uit op zo'n straatfilm.

D

Deleted member 17038

Guest
Ja ik had dat idee ook wel over de billion dollar secret. Maar de gezamenlijke wahhw van het publiek voor de BDS was wel mooi om te horen. Maargoed met zulk grote boeketten en pixie dust was het nog beter geweest!

tristen

Registered User
Leuke films hoor! Mooie locatie ook, en natuurlijk leuk om het 'publiek' te horen is. En het enthousiasme na de cakes! Ben benieuwd naar je volgende uploads, ik houd het topic in de gaten. En een abonnee erbij!

D

Deleted member 17038

Guest
Als ik zeg dat de woede en de three lions mij tegenvielen en jullie bekijken het filmpje. Wat vinden jullie dan?

ANGRY LIONS

WAT EEN GELUL :hehe!:

En ook maar eens een filmpje van overdag! Dit was tijdens de stookmeeting in Hoogland.

D

Deleted member 17038

Guest
Ik heb weer tijd gevonden om 2 korte filmpjes door de verwerker te gooien en te uploaden!

De bak waar ik naar heb gesmacht en die het in mijn ogen absoluut waard was om te zien! (jullie zien mij niet maar ik stond te springen in de gouden regen :p)

En het toetje van mijn show!
(Stukje finale die was blijven staan en niet af gaat zoals ik had bedoeld want de Snelute cake 1 had pas na de Ataka moeten gaan!)

D

Deleted member 17038

Guest
2 Waaiercakes en het eind van de avondbeelden komt in zicht!

Golden Wave King and White Blink

KREMLIN

D

Deleted member 17038

Guest
Nou is het bijna december en dan ben ik waarschijnlijk alleen nog maar met de demo's bezig dus hier de laatste films van mijn show! De opening en de finale!

D

Deleted member 17038

Guest
Naar mijn mening is dit de beste crackling cake die er is, hoe beviel de cake live?

Ik vond de kremlin ook heel erg goed. Helaas 1 keertje sterrenkoppen op het moment dat er tegen het gebouw aan word geschoten maar verder echt heel erg mooi. Het verschil in crackling is ook overduidelijk het iets zachtere goud en het fellere zilver of witte crackling verbaasde me eigenlijk nog toen ik er onder stond. Maargoed ik had het jaar er voor de crackle night van broekhoff en die was ook echt super! Ik kan echt niet zeggen dat dit de beste crackling waaier is van Nederland :smiling:

Bovenaan