Film ter nagedachtenis aan Eef ''Rocketeer''

Status
Niet open voor verdere reacties.

stef

Member
Beste FPM leden.

Onlangs hebben een hoop van ons het slechte nieuws moeten vernemen dat Eef ''Rocketeer'' op 27 december 2010 is overleden op 43 jarige leeftijd.
Zijn dag '' oudejaarsavond'' werd letterlijk zijn laatste dag.
De dag dat hij namelijk begaven werd.
Een hoop mensen kwamen op het idee hun vuurwerk aan Eef op te dragen.
Een wens die zijn vrouw had uitgesproken, ''als jullie dan je vuurwerk afsteken, zeg dan, Eef dit is voor jou''
Eef zij nog, als we gaan, dan gaan we knallend het jaar uit.

Een aantal mensen hebben toen de koppen bij elkaar gestoken.
Zijn beste vriend Theo zorgde voor de foto's en wat film materiaal, Willem bedacht een show op muziek en Stef leverde nog wat vuurwerk in en monteerde dit filmpje.

Dit geheel ter nagedachtenis aan Eef, willen wij graag met jullie delen.
Kijk en luister naar onze bijdrage.

''Eef'' Het gaat je goed jongen!

Groetjes, Theo, Willem, en Stef.

Mr_Mascleta

Registered User
Wat een schitterende Homenaje aan Eef en prachtig in beeld gebracht hoe Eef in zijn hobby stond. Mijn complimenten en dank gaan naar de initiatiefnemers van dit gebaar. TOP!

Tony

Administrator
Medewerker
Bedankt Stef!
Ik ga niet zeggen hoe ik hem ervaren hebt want dat zal wel duidelijk zijn.
Mis hem elke dag in me msn, op de site en op onze leuke trips.

stef

Member
Tot dus ver allemaal bedankt voor de complimenten.
Ik krijg Eef er alleen niet mee terug.
Daarom alle lof en eer voor Eef en dat het filmpje maar tot in lengte van dagen veel bekeken mag worden zodat we Eef nooit zullen vergeten.
Want missen zullen wij hem allemaal die Eef gekent hebben.

:crying: Stef

Laatst bewerkt:

DUTCHPYRO1

Registered User
28-12-2010: Theo belt me op, hey vent hoe is tie! Ja goed man, alleen met iemand anders niet.................... damn ik wist gelijk wat hij bedoelde. Nee he niet net vlak voor oud en nieuw (6) omg wat nu? Gaan we wat op de begrafenis doen voor hem?
Dit was geen optie, dus dan maar thuis aan de bak. Wat een godvergeten *************** dag was oud en nieuw. Ik kwam al te laat op de begrafenis "dikke file" en de pest er in. Een maal thuis snel aan de slag.Ik wilde een text maken met kleine blinkers. Ik aan de slag met de blinkers.Ik koos er voor om ze te plakken,vergeet het maar. Het was te koud dat de blinkers niet bleven zitten. Das ***************,na dan doen we dat maar achteraf.Ik daarna de installatie testen ,bleek de versterker kapot te zijn.Damn ook dat nog,gaat lekker vandaag grrrrrrrrrrrrrrrr.Ik kon dus geen nieuwe regelen.
Dan maar om 24.00 uur zonder muziek, en uit me hooft het nummer zelf zingen en de cues weg drukken!
En het ging heerlijk:)
Namens Theo , Stef en Willem hebben we dit opgedragen aan onze pyro maatje Eef

Eef het gaat je goed!

RoYvette

FPM Filmer
Dag allemaal,

Wij kennen Eef dan wel niet persoonlijk, maar sommige die wij hier wel kennen en hun Eef weer wel moet dit wel heel triest nieuws zijn geweest. We vinden dan de gedachte erachter dat sommige een eerbetoon hier voor hem maken wel echt speciaal.
Ik noem het dan maar in dit geval FPM als staat voor Friends Pyro Maniacs
Super dit mannen voor iemand die van zijn hobby houdt.

Gr. Roy en Yvette

stef

Member
Ja mensen,

Bij het zien van het filmpje heb ik dan toch weer de tranen in de ogen staan.
Het is bijna al weer een jaar geleden dat Eef zijn ogen sloot, voor altijd.
Ik wil dit niet doen en de ogen open houden.
Daarom roep ik jullie op!

Vorig jaar waren er een hoop mensen die een showtje hebben geschoten en ongetwijfeld tijdens het schieten gezegd zullen hebben, ''Eef, dit is voor jou jongen, we denken aan je''
Dit heeft zijn vrouw uitgesproken, ''als jullie dan je vuurwerk afsteken, zeg dan, Eef dit is voor jou''
Eef zij nog, als we gaan, dan gaan we knallend het jaar uit.

Uiteindelijk zal dit ook gebeurd zijn, alleen is het film materiaal nooit samen gebundeld om te kunnen overhandigen aan zijn vrouw en kinderen.
Ik wil jullie namelijk vragen om het volgende.

Film dit jaar je show, zeg desnoods in de camera, ''Eef dit is voor jou jongen''
Of als je dat vorig jaar al gedaan had, ook goed!
Zet je film op Vimeo zodat ik het daar kan downloaden.
Stuur mij jou link zodat ik de jouw film daar dan kan weg halen.

Ik ga dan alsnog een compilatie maken met alle mensen die hier aan mee gewerkt hebben.
Ik wil niet mijn ogen sluiten voor deze droevige gebeurtenis van vorig jaar.
Ik zal er dan voor zorg dragen dat de eindmontage hier op FPM geplaatst wordt en dat er een DVD bij zijn vrouw en kinderen terecht komt.

Want zoals Toon al zei, ''Ik mis hem elke dag in me msn, op de site en op onze leuke trips.''
En zo voel ik dit ook, en met mij nog veel meer denk ik.

Ik hoop op jullie medewerking.

Stef.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan