Film ter nagedachtenis aan Eef ''Rocketeer''

Status
Niet open voor verdere reacties.

Poziloc

FPM Hangouderen
Het is inderdaad alweer bijna een jaar geleden...tijd vliegt voorbij!
Het gekke is dat ik hem nog steeds in m'n msn lijst heb staan met de tekst : Welkom in de witte wereld

stefantvs

Administrator
Medewerker
Beste,
Ik heb hem nooit persoonlijk gekend, maar zit hier gewoon met een brok in me keel en kippevel na het zien van het filmpje.

Ik zal ook een showtje ( filmpje ) jouw kant op sturen stef, als dit op prijs wordt gesteld natuurlijk.

Gr stefan, succes met de film die je ervan gaat maken .

Red Eagle

Registered User
Zijn altijd hele heftige momenten maar zeker eentje om bij stil te staan en niet te vergeten.

Helaas kan ik de video niet zien omdat de Gema ( Duitse Buma Stemra ) hier in Duitsland niet de rechten vrij geeft voor de muziek die in de video zit.
Misschien kan ik het via een andere link ( Vimeo ) wel goed zien?

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb Stef laten weten dat we zijn vraag aan jullie niet door kunnen laten gaan.
Eef zijn vuurwerk leven was gescheiden van zijn prive leven en volgens mij was de wens ook dat dit zo zou blijven.

DioR

Registered User
Ik heb Stef laten weten dat we zijn vraag aan jullie niet door kunnen laten gaan.
Eef zijn vuurwerk leven was gescheiden van zijn prive leven en volgens mij was de wens ook dat dit zo zou blijven.

Ik begrijp dus dat we uit respect geen filmpjes moeten gaan maken ter nagedachtenis van Eef?
Snap het ook wel.

stef

Member
Ik begreep inderdaad van Toon dat Eef het vuurwerk erg gescheiden hield van zijn priveleven.
Dit wist ik niet.
Toon heeft mij ook uitgelegd waarom, en dit is heel goed te begrijpen.
Het idee was in mijn ogen goed.
Maar ik heb dan ook veel begrip om het eigenlijk te laten zoals het nu is.
Bedankt voor jullie aandacht tot dusver.
Er zal dus geen naslagwerk komen.

Groetjes Stef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan