[Film] Azuma Fireworks in Japan 2009

KoenL

Registered User
13 mei 2009, Dieter maakt bekend dat Azuma Fireworks op 26 juli een vuurwerkshow zou gaan schieten in Japan. Voor hen een grote uitdaging, voor ons natuurlijk spannend wat Azuma gaat neerzetten.

Op enkele filmpjes na was er nog weinig beeldmateriaal van de show. Nu is de hele show te bekijken! Veel plezier.

stef

Member
Natuurlijk zijn er altijd op of aanmerkingen.
Ik heb genoten van deze show.
Ik heb qua caliber alleen niet echt gezien wat er nu echt anders was dan een show in nederland.
ondanks het totaalbeeld heb ik genoten van deze show.
Wat ik persoonlijk wel heel jammer vond is dat er heel veel cake's gebruikt zijn en wijnig fariatie in effecten op een paar hele kleine uitzonderingen na dan.
Ik denk als er meer gekozen was voor getimde steppers dat het totaal beeld wat mooier was geweest.
Natuurlijk heb ik geen kijk op hoeveel tijd men had voor de opbouw en hoeveel mensen er aan het helpen waren.
Dit alles is natuurlijk bepalend voor wat je allemaal aan kan sluiten in een bepaald tijdbestek.

Al met al een mooie show gezien en er zijn altijd betere en grotere shows.
Maar als ik dan zie waar ons kleine landje ook groot in kan zijn is het een hele prestatie wat Azuma daar heeft neer gezet.
Mijn complimenten mannen.
TOPPIE SHOW !!! :blink1:

Groetjes, Giron

Snokkie

Registered User
Prachtig stuk vuurwerk. Complimenten Azuma.
Mooi kleur gebruik, leuk gespeeld met de muziek. Erg fijn om naar te kijken!!

Getimde singleshots/steppers hadden soms misschien wat beter uitgekomen dan de blokken die nu gebruikt zijn voor de onderste laag van het vuurwerk, maar zoals Stef al zegt op- en aanmerkingen zijn er altijd en je blijft ook afhankelijk van de kwaliteit van de spullen die je krijgt.

Laatst bewerkt:

bob1

Registered User
Er was een limiet aan het aantal single shots / mines van zo'n 200 in totaal.

Daar ben je dan heel snel door. Enige mogelijkheid was, om van cakeboxen one rows te laten maken. Is ook dat verklaard.

Groet,

Bob

Bovenaan