Fijne jaarwisseling

Moontan

Moderator
Medewerker
Ik wil hierbij mijn collega crewleden en alle FPM leden een fijne jaarwisseling toewensen.!!
Morgen is het onze dag, de dag die door ons aller freaks heilig is verklaard.
Ik wens iedereen heel veel plezier morgen. En doe vooral voorzichtig. Vuurwerk is leuk en niet gevaarlijk maar een ongeluk kan altijd gebeuren. Let goed op je omgeving en als je wilt drinken: wacht er mee tot je klaar bent met afsteken.

roelz

Registered User
Mooie jaarwisseling gewenst!
Verder wil ik de hele FPM crew bedanken voor weer een jaar een top site waar ik de info vind die ik zoek, m'n ei kwijt kan, etc.. Het forum, de product database, de geweldige films, etc.
Thx.

Tony

Administrator
Medewerker
Inderdaad Fredje! Iedereen onwijs bedankt voor het waanzinnige vuurwerkjaar 2012!
We hebben ontzettend hard gewerkt maar ook echt onwijs genoten. Van hoogtepunt naar hoogtepunt. We hebben eigenlijk als mensen achter de website niets meer te wensen.

Een record aantal unieke bezoekers op 1 dag: 28 December 2012 / 29.315
Een record aantal pagehits op 1 dag (het aantal paginas dat bekeken is): 2.241.695 (2.2miljoen)
Een record aantal bezoekers in 1 jaar: We zitten tot gisteren heel dicht tegen de 1.5 miljoen aan. Een stijging van 200.000 bezoekers

En zo heb ik nog een hele rits leuke cijfertjes. Maar het allebelangrijkste is dat we met zijn allen hebben genoten.
Wij beloven jullie dat we in 2013 nog beter ons best gaan doen om aan top te blijven. Er zijn meer GoPro Camera's besteld, we hebben al genoeg ideeen voor Fallas 2013. We gaan dus naar Fallas maar ook naar Malta, Italie, Cangas de Narcea en wie weet wat er nog allemaal meer in het verschiet ligt.

Maar eerst gaan we zelf knallen! Ik wil namens de gehele crew iedereen een onwijs en veilig oud en nieuw toewensen!
Pas aub op! Wees niet bang voor vuurwerk maar heb er wel respect voor! Gebruik je volle verstand en zorg ervoor dat de politiek niets in handen heeft om onze traditie onderuit te halen en dat we elkaar hier op 1 Januari vertellen hoe geweldig het allemaal weer was.

ENNE, FUCK DE REGEN! HIER KOMEN DE FREAKS!

VEEL PLEZIEEEEEEERRR!

dennis1973

Registered User
Ik wil ook alle freaks en de FREAKCREW een geweldige oud en nieuw toewensen .....
en ben het helemaal met Tony eens FUCK DE REGEN en weer lekker van de dag genieten :)

Grtz Dennis

white thunder

Registered User
We maken dr weer een FEEST van!!!!Iedereen Bedankt voor zijn bijdragen,waar ik het afgelopen jaar met veel plezier naar gekeken hebt,naar de vele fotoos, en verslagen die ik gelezen hebt.Het was voor mij een heel leuk jaar hier,allemaal een heel tof,veilig en uiteraard een knallend oud en nieuw!!!!

RickGAE

Registered User
Fijne jaarwisseling allemaal, en vanaf 10 tot 02, KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! KNALLEN!!! BAM!!!!

Pyrodoc

Registered User
Ik iedereen van de crew en alle leden een fijne jaarwisseling toewensen. Laten we er met ons allen voor zorgen dat onze traditie behouden blijft!

Veel plezier allemaal:)

joszie

Zilveren Member
Ook hier te laat, maar ik ben nog maar net terug :)

iedereen nog een heel goed nieuwjaar gewenst. Ik hoop dat iedereen een zeer goede, leuke, mooie maar vooral ook veilige jaarwisseling heeft gehad!

Bovenaan