Fiestas de Magdalena 2012 El Primer Premio para Gironina.

Mr_Mascleta

Registered User
Deze wilde ik jullie niet onthouden! Graag een reactie wat jullie ervan vinden.

Hierbij de winnaar van editie 2012 Las Fiestas de Magdalena de Castellon; Pirotecnia de Gironina-Benlloch

Triplete de Gironina en Castellón: Jurado + Público + Masclet d'Argent
Se trata del primer premio del Jurado Oficial, el Premio del Público y el galardón Masclet d'Argent.

Dus in de drie categorieën winnaar, Jury officieel, van het publiek en van overall winnaar van alle mascletas.

Stja............................................wat een mascleta!

shinji

Moderator
Medewerker
De Mascletas in Castellon zijn eigenlijk niet te vergelijken met die op de Plaza. Het budget is groter, er mogen nog 3" salutes geschoten worden ( vorig jaar was het nog 4"). Maar bovenal, er is geen plek te vinden waar je de Mascleta zo kunt beleven als op het plein. Nu over de Mascleta van Gironina-Benlloch. Ik vind het digitale stuk goed gekozen op de juiste plek, maar het valt me op dat de timing van de heren knoppendrukkers ook hier niet strak is, wat later in de Cuerpa ook weer naar voren komt, waar een te lange stilte valt tussen de silbados naar de Chicarras. Ook vond ik de laatste slag in het niet vallen bij de overigens geniale finale.

Mr_Mascleta

Registered User
Rick, voor alle duidelijkheid ik vergelijk niet de mascletas niet met elkaar hoor. Jammer van Castellon is dat de akoestiek ietwat te wensen over laat, maar daarin zijn we verwend in Valencia. Maar ik wil hier zekers nog een keer naar toe, hoe valt het in 2013?

Bovenaan