Fiestas de la Magdalena 2012

Mr_Mascleta

Registered User
Hierbij de winnaar van editie 2012 Las Fiestas de Magdalena de Castellon; Pirotecnia de Gironina-Benlloch

Triplete de Gironina en Castellón: Jurado + Público + Masclet d'Argent
Se trata del primer premio del Jurado Oficial, el Premio del Público y el galardón Masclet d'Argent.

Dus in de drie categorieën winnaar, Jury officieel, van het publiek en van overall winnaar van alle mascletas.

Stja............................................wat een mascleta!

Laatst bewerkt:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Apart wel dat deze heeft gewonnen. Deed die van Pirofantasia mee buiten competitie?

Op film is het altijd moeilijk beoordelen, maar de Inicio kan me niet echt boeien (los zand) en de finale is zeker hard en indrukwekkend, maar met extra wolkjes knal en fluit krijgt het iets rommeligs.
Vast wel imposant als je erbij staat, maar komt op mij met film niet over als iets overweldigends iig.

Mr_Mascleta

Registered User
Nee die van "Pirofantasia" is buiten de competitie omdat deze vorig jaar heeft gewonnen mag hij aftrappen met de eerste mascleta. Maar ik heb hem erbij gevoegd moet je eens kijken bij de finale!!!!!!!!

Tranentrekkend en wat een prachtig gezicht om de mannen zo te zien. Ik heb het zelf met pirotecnia Peñarroja> Jose Pepe Nebot meegemaakt op het veld gestaan tussen al dat geweld dus die emoties kwamen even naar boven!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Geweldige beelden ook van Pirofan!
Die opntlading bij de man achter de knoppen! Intens genieten!

Poziloc

FPM Hangouderen
Het lijkt wel een Stalin orgel wat je hoort afgaan...echt bizar!
Heb ze vorig jaar voor het eerst tijdens Fallas live mee mogen maken en was voor mij de beste die ik gezien en gehoort heb die 10 dagen.

Bovenaan