Fiesta de la Magdalena 2011 - Videos en Fotos

Tony

Administrator
Medewerker
Afgelopen week ben ik in de stad Castellon geweest. Daar werd het Fiesta de la Magdalena gevierd wat gepaard gaat met veel vuurwerk. In deze thread zal ik de updates vermelden wat betreft de films en fotos die ik daar gemaakt hebt.

De eerste film is van een avondshow geschoten door de welbekende Ricardo Caballer uit Valencia. Je vind de show hier: Castellon 2011 - Castillo Ricardo Caballer

elmo

FPM Moderator
Heb de eerste beelden al gezien,en ik moet zeggen petje af hoor.
Wil je heel erg bedanken voor alle moeite en tijd die je erin steekt om ons te laten genieten van alles wat wij gemist hebben.
Er komt meer bij kijken dan de meeste denken,wat denk je van het mee slepen van de camera's en statiefen,zorgen dat de accu's vol zijn,elke show 3 x inladen (show van 10 min. is alweer 30 min.)het plakken/knippen en renderen van de films enz enz.
Dus voor een mascleta van 6/7 minuten ben je al snel ........ minuten/uur aan kwijt voor dat het op FPM staat.

Dus nogmaalsBedankt

Tony

Administrator
Medewerker
Nog 1 mascleta film en dan gaan we over op de avondshows. Daar heb ik 3 kleine shows van de nit de foc en 2 grote shows van Pirotecnia Astondoa en Pirotecnia Tomas. En om dit geweld te beëindigen heb ik ook nog een film van de Traca Final. Een 4 km traca waar iedereen vooruit bij rent etc. Ik heb niet de 4 km gerend (hadden jullie wat anders verwacht dan?) maar ik heb denk ik wel een paar leuke beelden.

Bovenaan