Fetes de Geneve 2013 | Zwitserland

shinji

Moderator
Medewerker
Hehe, hij viel ietwat tegen zegtie. Wat ik van voorgaande jaren gezien heb is dat er een shitload aan bommen de lucht in wordt gegooid, heel netjes alle pontons hetzelfde aangesloten, maar naar mijn mening zo steriel als de pest, ik kon dat uur niet uitzitten. Maar dit is andere koek, je weet niet waar je kijken moet, echt op z'n Luso's worden de effecten door elkaar geslingerd, de soundtrack blijft van het begin tot het eind spannend. Het enige wat ik kan aanmerken op deze show is dat de finale in geen verhouding staat met de rest van de show, maar das ook weer niet zo vreemd omdat er een rijke Zwitser daar z'n eigen draai aan wilde geven. Al met al een topshow die beter is dan de show in Annecy, maar das natuurlijk mijn mening.

DsNL

Registered User
Vond met name de producten dit jaar tegenvallen. Luso gebruikt kwalitatief niet de best bommen, daardoor komen beelden niet altijd even sterk over. Vorig jaar vond ik de finale ook beter, er werd voller en meer opbouwend geschoten dan dit jaar.

Volgend jaar gaan we waarschijnlijk weer in een cirkel schieten wat echt mijn voorkeur heeft, hierdoor krijg je ook fantastisch beelden.

Begrijp me niet verkeerd, het is en blijft indrukwekkend om dit vuurwerk te aanschouwen, misschien zijn we ook allemaal al te verwend! :p

Dim

Product Beheer
Medewerker
Dit is echt geweldig, moet dit een keer live gaan aanschouwen.

Op de 1 of andere manier is het altijd bijzonder sfeervol als er ook vuurwerk op de achtergrond is!

Dikke thnx voor de film.

shinji

Moderator
Medewerker
Vond met name de producten dit jaar tegenvallen. Luso gebruikt kwalitatief niet de best bommen, daardoor komen beelden niet altijd even sterk over. Vorig jaar vond ik de finale ook beter, er werd voller en meer opbouwend geschoten dan dit jaar.

Volgend jaar gaan we waarschijnlijk weer in een cirkel schieten wat echt mijn voorkeur heeft, hierdoor krijg je ook fantastisch beelden.

Begrijp me niet verkeerd, het is en blijft indrukwekkend om dit vuurwerk te aanschouwen, misschien zijn we ook allemaal al te verwend! :p

Ben het met je eens wat betreft de grote bommen, maar bij mij gaat het meer om het hele plaatje en dat is helemaal goed in deze show, behalve de finale dan he, maar dat is wel duidelijk.

Bovenaan