festival Scheveningen 17 aug

koen0s

Registered User
Om te beginnen: Bob1 dank je voor de uitleg!:D

Maar ik heb slecht nieuws..

Ik heb de hele avond contact met een vriend van die momenteel bij de KNMI werkt. Ik heb hem gevraagt mij op de hoogte te houden van het weer in Scheveningen. Hij zei het volgende:

Er zijn momenteel zware regen en onweersbuien bover Zeeland.
Wat voorspeld wordt, is dat deze buien de hele westkust van Nederland over zullen gaan en tussen 21:45 en 22:15 gaan losbarsten boven scheveningen!

Ps. op deze afbeelding kan je de buien zien:
scheveningen1930ln6.jpg

Ik hoop dat het beperkt blijft, maar ik vrees het ergste:(
Zodra ik meer weet, post ik het hier!

Gr. koen

Laatst bewerkt:

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Laatst bewerkt:

spongerobin

Registered User
dat weet je eigenlijk nog steeds niet.. kijk maar naar dit :

Bij zeer sterke wind bestaat de mogelijkheid dat op last van de Provincie Zuid-Holland de vuurwerkshow wordt uitgesteld. Op teletekstpagina’s 100-101 van RTV West wordt hiervan melding gemaakt.

Tony

Administrator
Medewerker
dat weet je eigenlijk nog steeds niet.. kijk maar naar dit :

Bij zeer sterke wind bestaat de mogelijkheid dat op last van de Provincie Zuid-Holland de vuurwerkshow wordt uitgesteld. Op teletekstpagina’s 100-101 van RTV West wordt hiervan melding gemaakt.

DreamFireworks heeft rechtsreeks contact met het KNMI en die zullen wel gezegd hebben dat het door kan gaan. Het gaat nu puur om de harde wind en onweer.

spongerobin

Registered User
DreamFireworks heeft rechtsreeks contact met het KNMI en die zullen wel gezegd hebben dat het door kan gaan. Het gaat nu puur om de harde wind en onweer.

ja ... en laat dat nou net gebeuren :'( ... en dat stond ook in mijn vorige post dat als het echt te hard waait het kan worden uitgesteld en tja logisch door de onweer die MISSCHIEN komt ...

Exchange

Registered User
Hoi,

Alle 3 shows zijn geschoten! Het was perfect weer, droog en een temp. van ongeveer 20 graden!

Vandaag, als allees meezit hebben we weer 3 shows: De geplande twee en Tjechie, die van gister naar vandaag is geschoten (gister kwam Zwitserland daarvoor in de plaats)

spongerobin

Registered User
ik had niks gezien trouwens op die webcams die op de pier gericht staan .. ik heb gekeken van 10 voor 11 tot half 12 ofzo of tot 12 uur .. en andere dingen gedaan maar ik heb niks gezien ?

Tony

Administrator
Medewerker
Het is inderdaad gewoon doorgegaan. Het waren 3 leuke shows als miste je bij sommige wat creativiteit. Ik heb gisteren veel ring effecten gezien en heel veel rode effecten. Ik moet wel zeggen dat de letter borden er zeer goed uit zagen en tijdens het branden van rood naar groen veranderde.

Ik vond de waterbommen zeer matig tot zelfs slecht,. Kleine plopjes en halve boeketten maakte mijn verwachtingen niet waar.,

Al met al 2 leuke shows gezien. Als het goed is ben ik er vanavond ookw eer bij.

Exchange

Registered User
Ja, de waterbommen vielen mij ook op, alhoewel sommige toch wel lekker waren ;) De ringen waren soms ook een beetje flut.. behalve die grote!

Tony, heb je de shows nog op film gezet trouwens?

Tony

Administrator
Medewerker
Ja, de waterbommen vielen mij ook op, alhoewel sommige toch wel lekker waren ;) De ringen waren soms ook een beetje flut.. behalve die grote!

Tony, heb je de shows nog op film gezet trouwens?

De shows zijn gefilmd en zullen online komen.
Weet alleen niet of dat vandaag gaat lukken.

Stefanfreak

Registered User
Hieronder enkele foto's van de shows.

De start van China:

China overzicht:

één van de mooie grote ringen die Noorwegen had:

Start van Zwitserland:

Het eiland in vuur en vlam :p

Noorwegen:

gerwin

Registered User
Het waren 3 leuke shows aleen vond ik china wel erg tegenvallen maar hier alvast van elke show 3 foto's de rest komt zondag of maandag en vanavond ben ik er weer bij :)

Show 1 china
china3.jpg

china2.jpg

china1.jpg

Show 2 Zwitserland
zwitserland%203.jpg

zwitserland%202.jpg

zwitserland%201.jpg

Show 3 Noorwegen
noorwegen%202.jpg

noorwegen%203.jpg

noorwegen%20%201.jpg

Foto's zijn © Vuurwerkcrew.nl

Laatst bewerkt:

Zoulflame

Registered User
Ik vond Noorwegen toch wel 1 van de betere...had meer verwacht van china wel leuk dat China toch nog een paar ratelbanden hadden ,was wel grappig om te zien en te horen op zee.
Merkte wel dat als je op het strand zit de dreunen van de boeketten en pijlen niet echt tot hun recht komen.Na Zwitserland was ik toen naar boven gegaan.Daar was het effect dus wel beter.De waterbommen vond ik ook minder,zaten maar een paar tussen die echt lekker hard en groot waren,er was weinig afwisseling,helaas.
Al met al heb ik toch wel genoten het was voor mij toch wel de moeite waard ook omdat het vorige keer niet doorging.

gerwin

Registered User
Ik vond Noorwegen toch wel 1 van de betere...had meer verwacht van china wel leuk dat China toch nog een paar ratelbanden hadden ,was wel grappig om te zien en te horen op zee.
Merkte wel dat als je op het strand zit de dreunen van de boeketten en pijlen niet echt tot hun recht komen.Na Zwitserland was ik toen naar boven gegaan.Daar was het effect dus wel beter.De waterbommen vond ik ook minder,zaten maar een paar tussen die echt lekker hard en groot waren,er was weinig afwisseling,helaas.
Al met al heb ik toch wel genoten het was voor mij toch wel de moeite waard ook omdat het vorige keer niet doorging.

Ik vond zwitserland zelf iets beter aangezien hun nauwlijks pauzes hadden en noorwegen wat meer/langere pauzes en china gebruikte teveel knal/lawine pijlen naar mijn mening

En volgens de buienradar komt er wel iets van regen deze kant op vanuit de ardennen aleen dat zijn kleine wolkjes :) dus het ziet er goed uit :)

nico

Registered User
Ik vond Noorwegen ook een v/d beste, maar van die andere twee heb ik zeer genoten.]:)
Ik hoop dat vanavond droog is, dan kunnen we weer genieten en oordelen.
Ik voelde me gisteren weer even een klein kind:eek: :eek:

Gr Nico uit Katwijk:w :w :w :w

Bovenaan