festival night

wooter

Registered User
Ik heb er 2 gehad in een karton vorig jaar.
Allebei zonder salutes.

Ik vind dit zeker ook géén aanrader,er is veel
mooier spul te krijgen voor het geld van deze.

joepiedepoepie

Registered User
Ik denk dat je er vanuit mag gaan dat ze niet met een salute finale zijn i.v.m de classificatie regelgeving. Denk dat je alleen nog een enkele mixed emotions vindt met salute finale. Maar hoe je het ook draait, ze blijven de moeite waard!

youritje

Registered User
ik heb er vandaag een gezien met paars papier waar allemaal sterretjes opstonden in verschillende kleuren.
staat ook festival night op.
ik ben benieuwd wat die gaat doen;):p
ik maak er nog wel even een fototje van.

Youri

Laatst bewerkt door een moderator:

de pyromaniac ©

Registered User
even voor de duidelijkheid ze zitten in 2006 dus nog steeds met zijn 2e in 1 karton 2/1 ( gezelig hoor )
maar wat me wel opviel is dat er een ander nummer op staat 120 ipv 7120
op de doos en op het etiket op het blokje

festival_nicht_2006_1.JPG

festival_nicht_2006_2.JPG

festival_nicht_2006_4.JPG

festival_nicht_2006_3.JPG

groetjes de pyromaniac ©
icon_wink.gif

Cornel

Registered User
Er zitten, zoals de foto's al aangeven 2 lonten op de festival Night, maar nu ben ik er laatst 1 tegen gekomen, met maar 1 lont, is dit eigelijk normaal, zegt dit misschien iets over geen of wel salute finale, of is dit gewoon toeval?

album_picm.php

Laatst bewerkt door een moderator:

ikki

Registered User
heb dit jaar er een afgestoken en deze was zonder salute
maar hij blijft mooi(bigg)

Ik heb hem ook afgestoken ook zonder salute, moet eerlijk toe geven dat de snelheid me erg tegen viel met het filpje hier aan het begin.

Een leuke pot maar geen kippevel. Helaas

Thundah

Registered User
Blijf het een mooi blok vinden. Uberhaupt, het blok zelf al, de robuuste 6hoek, heerlijk om naar te kijken, haha! (laugh)

Dit jaar komt deze ook op het "lijstje-der-potenciële-aankopen". Ben van mening dat het raadsel over de wel-of-niet salute finale nog niet zo makkelijk op te lossen is.

Goed blok, prijzig, maar dat is al het vuurwerk, en zoals Tony al zei: WECO is duur, maar kwalitatief uitstekend, daar mag je best wel voor betalen.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Goed blok, prijzig, maar dat is al het vuurwerk, en zoals Tony al zei: WECO is duur, maar kwalitatief uitstekend, daar mag je best wel voor betalen.

Je bent nu wat aan het door elkaar halen.
We hebben het over de festival nights en die is van GBV.

Weco heeft de Mixed Emotions.

Alle twee de cakes, schijnen dezelfde effecten te hebben.

Thundah

Registered User
Je bent nu wat aan het door elkaar halen.
We hebben het over de festival nights en die is van GBV.

Weco heeft de Mixed Emotions.

Alle twee de cakes, schijnen dezelfde effecten te hebben.

Klopt, en beide cakes hebben het wel-of-niet-salute probleem. Zie het door elkaar halen dus niet zo.

youritje

Registered User
ik had de paarse met sterretjes.
hij ging heel lekker.
aan het begin lekker rustig opbouwend naar het eind.
jammer genoeg geen salute finale.
ik denk dat de gele met 1 lont wel salute finale hebben en de paarse met gewoon lont en reserve lont geen salute finale hebben.
geel=7120 paars=120.

youri

hindoerol

Registered User
(bigg) heb de mixed emotions geschoten 31e deze had aan de boven kant rood papier met de witte kruizen er op en deze had wel een salute finale

Bovenaan