festival night

Pyro Mike

Registered User
Dat klopt inderdaad. Maar ik geloof dat je die met de zwitserse vlaggen moet nemen bovenop. Maar ik weet niet of dat ook bij de Festival nights geldt, bij de Mix. Emo. iig wel!

wooter

Registered User
mike_17 zei:
Dat klopt inderdaad. Maar ik geloof dat je die met de zwitserse vlaggen moet nemen bovenop. Maar ik weet niet of dat ook bij de Festival nights geldt, bij de Mix. Emo. iig wel!

Deze op de foto's is met een salute finale
heb ik me laten vertellen

Laatst bewerkt door een moderator:

Ollie

Registered User
Dat kun je aan de buitenkant niet zien lijkt me zo. Het was waarschijnlijk een productiefout. Dus verder is alles hetzelfde behalve de effecten (finale)

Ruffneck

Registered User
Tony zegt in een post hiervoor dat er 2 versies zijn van deze pot.. een a en een b

wat is het verschil in versies? de finale zoals met de mixed emotions ook et veschil was? En is dit verschil aan de buitenkant van de pot of aan de buitenkant van het karton te zien? (zitten per 2 verpakt in een karton, versie a en b tezamen?)

Tony

Administrator
Medewerker
Ruffneck zei:
Tony zegt in een post hiervoor dat er 2 versies zijn van deze pot.. een a en een b

wat is het verschil in versies? de finale zoals met de mixed emotions ook et veschil was? En is dit verschil aan de buitenkant van de pot of aan de buitenkant van het karton te zien? (zitten per 2 verpakt in een karton, versie a en b tezamen?)

Laat ikl het zo zeggen dit is wat ik gehoord heb.
Vanaf 2004 zijn ze inderdaad verpakt per 2 en dat schijnen 2 verschillende te zijn.

fakkeltje

Registered User
hmm en mij staat bij cq ervaring dat de festIval dus lees effe goed zonder salutes waren,en de festEval met salutes waren en deze zitten allebij in 1 karton

wooter

Registered User
Ruffneck zei:
Ok, wooter heeft dus net ff pech als ik het goed begrijp

ik heb een doos gekocht,ik heb ze dus allebei ;)

Ik dacht laat ik voor de zekerheid eens op de doos kijken en
daar staat festeval night op en géén festivalnight
Dus als ik het nu goed begrijp heb ik 2 dezelfde met crackling finale

Of er is dus helemaal geen verschil met de i of e.

joepiedepoepie

Registered User
Nou als je het bovenstaande leest, zegt men dat de festI met salutes is en de FestE zonder, en dat er van elk type een in het karton moest zitten, ik kan je vertellen dat dat onzin is, op beide cakes staat Festeval. Zonder uitzondering, ben er alleen nog niet uit wat er op het KARTON staat waar ze inzitten, van 1 doos weet ik het zeker daar staat feste op, en ik was in de veronderstelling dat op een andere doos festi stond, dat moet ik nog natrekken, maar in beide kartons zitten, zeg ik met volle zekerheid, festEval nights

wooter

Registered User
bij deze mijn karton met de FESTE

festeval_night_karton.JPG

festeval_night_karton1.JPG

Hoe zit het nu met de fest(I)(E)val nights?

R

Ronny Vos

Guest
Ik heb jaren met de festval night gewerkt tijdens de vuurwerkshows,de verpakking is altijd 2/1 geweest,de 61shots die heeft als eind altijd 5 knallen

Het is een mooie stuk vuurwerk ik ben alleen benieuwd wie dat spul verkoopt want de nederlandse importeur die zou het niet meer importeren?

Kijk wel uit met het spul ik er verschillende uit elkaar zien knallen.

Groeten,
Ronny

Tony

Administrator
Medewerker
ronny vos zei:
Ik jaren met de festval night gewerkt tijdens de vuurwerkshows,de verpakking is altijd 2/1 geweest,de 61shots die heeft als eind altijd 5 knallen

Het is een mooie stuk vuurwerk ik ben alleen benieuwd wie dat spul verkoopt want de nederlandse importeur die zou het niet meer importeren?

Kijk wel uit met het spul ik er verschillende uit elkaar zien knallen.

Groeten,
Ronny

De festival nights die ik dit jaar heb gezien hadden allemaal geen 5 knallen meer. Of heeft dat toch te maken met het feit dat er festeval nights op staat? Is dit dan een kopie ?

joepiedepoepie

Registered User
Ik weet niet of iemand zich dat filmpje kan herrineren van die trouwery, met die palet consumenten en op het eind een festival, was er geen foto van die palet? Filmpje was van 2003. Weet wel dat daar de salutes inzaten.

Flower Thunder

Registered User
Tony zei:
Laat ikl het zo zeggen dit is wat ik gehoord heb.
Vanaf 2004 zijn ze inderdaad verpakt per 2 en dat schijnen 2 verschillende te zijn.

De gele met sterretjes papier zitten idd met 2 in een omdoos echter allebei hetzelfde.
Deze hebben zekers een eindsalvo van 4-6 salutes !! ( ervaring mee )
Jammer tot voor kort waren ze altijd goedkoop bij GBV, nu niets meer te koop daar.

Cornel

Registered User
Is er eigenlijk nu duidelijkheid over hoe de festival night te herkennen is met salute finale en zonder salute finale..?

want er worden veel dingen gezegt in het topic maar niet echt concreet antwoord,

Bovenaan