Festival d'Art Pyrotechnique

recemonster

Registered User
Programma Festival d'Art Pyrotechnique:
Thursday 14th July 2011 22:00 IGUAL (Spain)
Thursday 21st July 2011 22:00 First GALAXY (Great Britain)
Friday 29th July 2011 22:00 PYRAGRIC (France)
Sunday 7th August 2011 22:00 SUNNY (China)
Wednesday 24th August 2011 22:00 PANZERA Out of Competition (Italy)

Bron: http://www.festival-pyrotechnique-cannes.com

Iemand ervaring met dit festival?

Dreek

Registered User
Vorig een show gezien daar toen ik er in de buurt was, shows zijn aardig kwa formaat en duur, strak op de muziek geschoten, en grote kalibers, alleen de haven waar het geschoten word ligt in de luwte, dus er staat bijna geen wind, rook is dus een probleem daar.

superknaller

Registered User
Twee jaar geleden een show gezien. Die was groots. Wordt geschoten vanaf het water op pontons. Grotere en kleinere. Ik had geen spijt dat ik deze show kon meepikken. Het werd door een Oostenrijks bedrijf geschoten.

Een tip om weg te komen: je komt na afloop niet weg met de auto.

recemonster

Registered User
Ik ben bij 2 shows aanwezig de 21 en 29 juli maar weet iemand misschien waar je het beste kan staan om te filmen bij dit festival?

superknaller

Registered User
Ik ben bij 2 shows aanwezig de 21 en 29 juli maar weet iemand misschien waar je het beste kan staan om te filmen bij dit festival?

Die ik heb gezien was links naast de jachthaven voor het strand en boulevard. Het mooiste zou zijn vanaf een van de hotels en dan wat hoger maar dat zal lastig worden. Als je op tijd bent dan is de boulevard een mooie plaats om het te zien alleen filmen zal lastiger zijn omdat je dan redelijk dichtop staat. Misschien om te filmen is een van de kleine pieren die de zee insteken.

recemonster

Registered User
Hier de eerste beelden van de show op 29 july binnen kort kunnen jullie de full HD beelden verwachten van de gehele show en de show van 21/22 july.

Dim

Product Beheer
Medewerker
21 Juli First GALAXY

Film is niet van mij.

Zag ook een film van Recemonster, ga je deze posten of mag ik hem plaatsen?

Bovenaan