Festa del Soccorso 2015, San Severo.

tronetti

Registered User
Nee, maar als ik het goed heb staat er de 20ste nog een avondshow geplanned.
Weet alleen niet of dit ook een grote show is, maar ik vermoed van wel.

Zojuist de show van Zio bekeken, en dat was weer een beste.

Opening met de single-shots...erg goed. Voor de rest weer Zio Piro stijl, show in een hoog tempo met mooie thema's.
Scala a 8 met horsetails blijft mooi om te zien, dik farfalle thema, aanloop naar de finale met scala a 8 in regenboogkleuren...Super!

hardcore0438

Registered User
Aah oke, Dan ben ik helaas weer thuis.
Hier nog een stukje video van Zio Piro voor de liefhebbers.

Laatst bewerkt door een moderator:

hardcore0438

Registered User
En we zijn weer thuis.
Afgelopen dagen prachtige vuurwerken gezien. De italianen zijn ook een zeer gastvrij volk ! Iedereen wou met de Nederlanders op de foto haha !
Hier 2 video's van de shows die zijn geschoten door Del Vicario. Twee juweeltjes !

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
I know! Ben er in 2006 en 2007 geweest. Al moet ik wel zeggen dat het met de jaren gekker lijkt te worden.

JefFreak

Registered User
Voor het eerst naar San Severo geweest,en wat een te gek festival echt bizar geen woorden voor!!

Meerdere films volgen snel!!

Laatst bewerkt:

hardcore0438

Registered User

tronetti

Registered User
Ciao,

Geweldige sfeerplaatjes van een 'gecontroleerde hysterie'.
Fantastisch om te zien hoe de mensen opgaan in het vuurwerk.

Grazie mille!

Moontan

Moderator
Medewerker
O wat een geweldige eerste films en super mooie sfeerfoto,s. thanks voor de moeite mannen.
Die avond shows zijn zo wie zo goed maar die batteria,s vind ik helemaal het einde.!!
Wat een belevenis daar!!

hardcore0438

Registered User
Graag gedaan :) , er zullen er nog velen volgen .
Hier ook nog een 'kleine' batteria op Viale Matteotti .
Klinkt echt verschrikkelijk hard. Dit soort batterias hebben niet echt mijn voorkeur , maar je kunt ze zo leuk op de foto zetten :).
Ik hoop ook nog een kleine aftermovie te kunnen maken. Zelf heb ik een stuk minder gefilmd als normaal , maar wel meer camera's gebruikt. Zo heb ik vaak de GoPro op mijn fotocamera gezet wat toch leuke beelden oplevert. Daarnaast heeft Borie Pierow ook zijn GoPro meegenomen en al zijn beeldmateriaal ter beschikking gesteld :yarr: !

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Ik zit echt te smullen van de beelden. Vraagje aan Jesper en Jeffrey: hebben jullie ook meegerend in het circus?

Dennis010

Registered User
Het was een top week, met top mensen om ons heen. Wij hebben genoten luitjes (ook al was de crisis ook hier merkbaar)
Gezelligste editie in 4 jaar voor ons. Iedereen bedankt !!

01510.JPG

Tony

Administrator
Medewerker
De beelden die ik op facebook voorbij zag komen waren in ieder geval al geweldig.
Ik ben benieuwd wat jullie mee naar huis hebben genomen.

Wat betreft de crisis. Hoe vertaalde dit zich in het vuurwerk?

Dennis010

Registered User
17 dag batterias ipv 28 vorig jaar, minder grote finales, minder stellages met doeken en confettischieters. Zelfs hele "Riones" die dit jaar HELEMAAL geen batteria hadden.

Tony

Administrator
Medewerker
17 dag batterias ipv 28 vorig jaar, minder grote finales, minder stellages met doeken en confettischieters. Zelfs hele "Riones" die dit jaar HELEMAAL geen batteria hadden.

Oke duidelijk. Jammer! Maar dan nog is het gekker dan wat ik in 2006 en 2007 heb gezien..
Dus zeker de moeite waard :)

Dennis010

Registered User
Oh je hoort me ook niet zeggen dat het de moeite niet waard is, zeker niet. Ik ga de eerst komende 23 jaar nog wel, ik heb alles alvast geboekt :XD:

Bovenaan