Festa del Soccorso 2015, San Severo.

Dennis010

Registered User
Ik kreeg net van Jorisman een ontbrekend stukje programma door op de 16e.
Wil je dit er ff tussen plakken meneer blaapaap, dat is makkelijk voor het uitprinten als je de lijst mee wilt nemen.

22:30 via Fortore – via M. Carli Associazione Terra dei Fuochi San Severo organizza il “14° FESTIVAL NAZIONALE FUOCHI D’ARTIFICIO” in cui si esibiranno le seguenti ditte pirotecniche: Zio Piro srl di Gianni Vaccalluzzo; Luigi di Matteo della Fireworks Events da Sant’Antimo (NA); Nuova Pirotecnica Padre Pio di Presutto e Florio da San Severo.

23:00 piazza Carmine – Batteria serale organizzata dal Rione Piazza Carmine.

blaapaap

Registered User
Gedaan meneer dennis :secret laugh:

+ het programma van procivitate

http://www.procivitatesansevero.it/images/pdf/programma2015.pdf

Het lijkt er op dat dit hetzelfdeprogramma is, zie heel veel overeenkomsten namelijk...
Correct me if i'm wrong...

Las zoiets ook op:
http://forum.pirovagando.it/viewtopic.php?f=51&t=5973&hilit=san+severo

Per questa Festa Patronale 2015 ci sará un unico programma e non come gli scorsi anni con programmi differenti delle varie associazioni il quale molte volte si sovrapponevano gli eventi.
a breve altre news

in het nederlands betekent dat zoiets als:
Dit Patronal Festival 2015 zal één programma en niet als in voorgaande jaren met verschillende programma's van de diverse verenigingen die vaak overlappen gebeurtenissen maken.

Laatst bewerkt:

Dennis010

Registered User
De organisaties hebben onderling ruzie gehad in het verleden, dat zal inmiddels wel bijgelegd zijn denk ik.

jorisman

Registered User
Eerste beelden van de batteria's in San Severo vanaf 4:15 ongeveer. Nog iets meer als een week en dan maken we het zelf mee!!!!

blaapaap

Registered User
Hi,

Ik heb de san severo app geinstalleerd en daar zie ik nog meer staan:

16-05-2015 08:00 lancio di bombe
16-05-2015 12:00 spettacalo alla diana
16-05-2015 18:00 lancio di bombe alla diana

Wij zitten op een uur rijden van San Severo dus ik vroeg me af of die spettacalo alla diana wat is.
Lancio di bombe zijn maar een paar shells geloof ik. Of pakken ze hier flink uit?

Iemand enig idee? Dennis misschien :)

Dennis010

Registered User
Hi,

Ik heb de san severo app geinstalleerd en daar zie ik nog meer staan:

16-05-2015 08:00 lancio di bombe
16-05-2015 12:00 spettacalo alla diana
16-05-2015 18:00 lancio di bombe alla diana

Wij zitten op een uur rijden van San Severo dus ik vroeg me af of die spettacalo alla diana wat is.
Lancio di bombe zijn maar een paar shells geloof ik. Of pakken ze hier flink uit?

Iemand enig idee? Dennis misschien :)

Zit je weer bij René? Ik zal het even voor je navragen....

Dennis010

Registered User
Morgen is het zover :XD:

Een grote groep Nederlanders reist af naar San Severo om dit geweldige festival mee te maken. Er zullen weer schitterende video's en foto's gemaakt worden en deze komen of hier, of in Pyrotechnic Magazin te staan.

We zien elkaar daar mensen, iedereen veel plezier en doe voorzichtig !

San Severo, San Severo....HEY...HEY.... !!

hardcore0438

Registered User
Erg mooi vuurwerk hier ! gisteren 2 avondshows gezien, vaccalluzzo en di matteo. prachtige shows !
Ook 3 batteria's gezien die goed tekeer gingen :)

tronetti

Registered User
Als ik het goed heb schiet Del Vicario hier nog een pyromusical, en een traditionele avondshow?

De avondshows zijn altijd groot van opzet hier, terwijl de budgetten voor deze shows echt niet zo groot zijn.
Maar het is een beroemd festival, dus komt er een stukje prestige bij kijken, en dat doen ze daar graag!

Ben benieuwd naar de beelden! Bovenstaand stukje van Di Matteo beloofd al veel goeds.
Veel plezier daar!

Tony

Administrator
Medewerker
Als ik het goed heb schiet Del Vicario hier nog een pyromusical, en een traditionele avondshow?

De avondshows zijn altijd groot van opzet hier, terwijl de budgetten voor deze shows echt niet zo groot zijn.
Maar het is een beroemd festival, dus komt er een stukje prestige bij kijken, en dat doen ze daar graag!

Ben benieuwd naar de beelden! Bovenstaand stukje van Di Matteo beloofd al veel goeds.
Veel plezier daar!

Volgend jaar Mei ben ik er ook weer eens bij. Ik wilde eigenlijk dit jaar al gaan maar met twee China trips in 6 maanden tijd vond de vrouw het niet zo een goed idee :)

tronetti

Registered User
Volgend jaar Mei ben ik er ook weer eens bij. Ik wilde eigenlijk dit jaar al gaan maar met twee China trips in 6 maanden tijd vond de vrouw het niet zo een goed idee :)

Moet je zeker doen...vrouw thuis laten, sweater met capuchon met GoPro op, en rennen maar.

Bovenaan