Ferox (voorlopige) lijst UPDATE

ferox

Registered User
Na lange tijd afwezig te zijn geweest ben ik er weer.

Ik had besloten dit jaar geen vuurwerk te gaan halen aangezien ik ook graag een nieuwe racefiets wil.... en die zijn ook duur.
Maar aangezien het bloed kruipt waar het niet kan gaan heb ik mij ook dit jaar neergelegd bij mijn en jullie verslaving :x_x: :x_x:

Wel houd ik het dit jaar aan banden voor zover me dat lukt.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/35465

Ik weet dat hier in ieder geval nog weer vuurwerk uit Duitsland bij komt voor de vooravond. Ook nog een aantal producten die niet in de database staan. Namelijk :

Full Traction
Royal thunder smoke
Silver box (is nieuw dit jaar en nog niks over bekend maar 40 euro voor 6 cakes is natuurlijk sowieso een koopje.)

Ik ga dit jaar sowieso naar Kuiper in Koekange en Vuurwerk outlet in Groningen. En waarschijnlijk ook nog een paar shops in Assen. Ook dit jaar ga ik mijn best weer doen om een ophaalverslagje te maken en als het meezit ook een film.

Als financieel alles meezit dan komt er ook nog een schietboxje bij om toch iets van een showtje te gaan schieten maar de hoe of wat weet ik nog niet.

Voor nu.... allemaal veel plezier met de voorpret en geniet van de 3 dagen van het jaar!

UPDATE!!

Alles is besteld! Op het laatste moment zijn er toch nog wat wijzigingen bijgekomen.

- Cruel traction ipv Full Traction, ik denk dat ik hier meer plezier van ga hebben en voor een tientje meer speel ik liever op safe.
- Monster ride, nadat ik hem op de demo heb gezien vond ik het toch wel een heel leuk bakkie, en met wat korting was de keus snel gemaakt
- Legendary 150's, i.d. kwam op de demo ook geweldig uit de verf
- Event stage maker, had ik vorig jaar ook en met korting vindt ik dit een geweldige cake, met name de tails!
- We like it + aftershock rockets + twin spin, door een actie bij Vuurwerkmania toch mee gepikt.

Dus op dit moment wordt er op 3 punten opgehaald namelijk :
Kuiper te Koekange
Vuurwerkland outlet te Groningen
Vuurwerkmania te Ruinen

Alles wordt opgehaald op de 29e zoals het nu lijkt. Ik ga 's nachts nog wel naar Groningen toe om te kijken en sfeer te proeven. Ook komt er een uitgebreid ophaal verslag.

Laatst bewerkt:

mikster

Registered User
Re: Ferox (voorlopige) lijst

lekker lijstje hoor ... en je word minder moe met stoken dan met fietsen dat je het weet.

ferox

Registered User

lekker lijstje hoor ... en je word minder moe met stoken dan met fietsen dat je het weet.

hahaha ja dat klopt maar met stoken blijf je niet in vorm en met fietsen wel. En jammer genoeg kan ik niet het hele jaar stoken maar wel het hele jaar fietsen. Man o man... het is jammer genoeg altijd zo dat de dingen je wil altijd groter zijn dan de geldbuidel. Maar daar zal iedereen wel last van hebben.

ferox

Registered User

Hmm begin toch wel erg te twijfelen over de full traction. Ben een beetje bang dat ik daarmee een kat in de zak koop. Meningen?

ferox

Registered User

ja daar denk ik over. Maar dat is me toch echt te duur... als ik hem ergens kan krijgen voor een goede prijs dan doe ik het. Ik was benieuwd of jullie betere boxen weten voor dat geld. De big four xl ofzo? Of de Zena Mania?

Laatst bewerkt:

painkiller

Registered User

Mooie lijst hoor!
Ik zou ook voor het echte werk gaan. In Groningen is die toch niet zoveel duurder dan die katan box?

ferox

Registered User

Mooie lijst hoor!
Ik zou ook voor het echte werk gaan. In Groningen is die toch niet zoveel duurder dan die katan box?

dankjewel! Jammer genoeg niet in hun assortiment of ik zie hem compleet over het hoofd.

Edit : ik zie dat hij uitverkocht is... dus dat gaat em niet worden.

Laatst bewerkt:

ferox

Registered User

BAM! Eerste bestelling is gedaan.

1x massive
1x triple freestyle madness
1x magicians
1x rave on
1x light year

Bij vuurwerk outlet Groningen.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6 met Tapatalk

ferox

Registered User

En de tweede ook!

Zena Triumph
Cruel Traction
2x event signal light

Ondertussen de verlanglijst ook wat veranderd. Cruel traction is er bij gekomen en de zena triumph ook. Ook zijn er een paar producten verwijderd. Mijn bestelling bij VWO is nu helemaal compleet.

painkiller

Registered User

Dat zijn een paar zeer mooie toevoeging!
Gaat helemaal goed komen met oud en nieuw bij jullie in de straat.

Bovenaan