Feria de Julio Valencia

Moontan

Moderator
Medewerker
Feria de Julio Valencia

6 juli 2013 Pirotecnia Europlá
LUGAR :: Valencia A las 24 horas En la Marina Real Juan Carlos I junto al edificio Veles e Vents

13 juli 2013 Pirotecnia Valenciana
LUGAR :: Valencia A las 24 horas En la Marina Real Juan Carlos I junto al edificio Veles e Vents

20 juli 2013 Pirotecnia Turís

27 juli 2013 Pirotecnia Valenciana

Feestprogramma maand juli 2013:

http://www.verrassendvalencia.nl/feria-de-julio.html

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Oef! Gaaf! Europla schiet gewoon erg mooi producten weg tegenwoordig... Kleuren zijn af en toe onnavolgbaar. En ze kunnen nog eens een mooie show schieten ook. Voor mij zijn Europla samen met Vulcano, Ricasa en Valenciana nu de top 4 van Spanje.

raymondv

Registered User
Hier wat fotootjes van afgelopen zaterdag. Ze zijn met de mobiel gemaakt dus niet super van kwaliteit maar geeft wel een mooi sfeerbeeld. Ben nog bezig om twee korte filmpjes van de week er voor te uploaden maar dat gaat niet zo snel merk ik dus post ik later in dit topic.

py6apedy.jpg

junu4a2a.jpg

ybasatys.jpg

Tony

Administrator
Medewerker
Thanks Raymond.
Is het nou zo rustig of het strand of lijkt dat maar zo?
En hoe waren de shows van Valenciana en Turis?

raymondv

Registered User
De shows vond ik erg mooi. Valenciana heb ik alleen niet objectief kunnen beoordelen omdat we te dicht bij stonden ... We zijn zelfs weggelopen omdat er te veel troep naar beneden kwam, dat zal je op de filmpjes wel zien.

Turis vind ik meestal wat minder maar hij heeft ons goed verrast! Lekker tempo, veel variatie en combis van shells en mines die erg mooi waren. Ook de goudboeketten waren erg mooi van hem.

Het strand was inderdaad erg rustig, vergeleken met Fallas is dit allemaal erg relaxed en rustig ;-) We hebben een motorscooter gehuurd en die parkeer je overal en loop je het strand op...

Tony

Administrator
Medewerker
De shows vond ik erg mooi. Valenciana heb ik alleen niet objectief kunnen beoordelen omdat we te dicht bij stonden ... We zijn zelfs weggelopen omdat er te veel troep naar beneden kwam, dat zal je op de filmpjes wel zien.

Turis vind ik meestal wat minder maar hij heeft ons goed verrast! Lekker tempo, veel variatie en combis van shells en mines die erg mooi waren. Ook de goudboeketten waren erg mooi van hem.

Het strand was inderdaad erg rustig, vergeleken met Fallas is dit allemaal erg relaxed en rustig ;-) We hebben een motorscooter gehuurd en die parkeer je overal en loop je het strand op...

Top! Ben erg benieuwd.
Staat er nu ook nog een kermis een stuk verderop?

raymondv

Registered User
De kermis staat in de rivierbedding waar normaal de Castillos staan
e4emepan.jpg

3e2upera.jpg

6atagy8e.jpg

Het uitzicht vanaf het reuzenrad

raymondv

Registered User

Dit zijn de twee filmpjes. Ik krijg die vimeo niet embedded ... Als een mod dit kan doen?

Laatst bewerkt door een moderator:

Moontan

Moderator
Medewerker
Feria de Julio 2013. Pirotecnia Turis. Castillo de Fuegos Artificiales. Valencia
show van 20 juli 2013

Tony

Administrator
Medewerker
Heerlijke filmpjes Raymond.
De finales in Valencia vind ik toch wel 1 van de beste die je zou kunnen zien.
De fluiters die ze altijd gebruiken maken het verhaal gewoon af. Het zou een verplicht artikel moeten worden.

smilli

FPM Filmer
Lekker dicht erop hoor! Ik heb liever dat ze de bombardeo een verplicht artikel maken in nederland:lub:

raymondv

Registered User
Ja zeker dicht er op, ik stond nog dichterbij ( bovenop dat restaurantgedeelte in de haven ) maar ben achter zo,n eettent gevlucht vanwege hetgeen naar beneden kwam ( al dan niet brandend )

shinji

Moderator
Medewerker
Omdat er 3 dagen nationale rouw is afgekondigd in Spanje gaat de show van zaterdag niet door.

raymondv

Registered User
Ik las het inderdaad. Erg jammer maar dit zijn uitzonderlijke omstandigheden en zou anders respectloos zijn voor de slachtoffers en nabestaanden.

Bovenaan