Fenix

FPM ProductBOT

Registered User
IS2127_Original_Thor_Fenix_new_2011_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Fenix[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Original Fireworks[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Original Cakes[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]IS2127[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 30[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]320 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]6/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]25[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Whistling tail to brocade crown with blue peony.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

gizmo75

Registered User
Hierbij mijn filmpje van de Fenix, uit de losse hand gefilmd tijdens de ZENA Original Demo afgelopen avond in Laakdal (België):

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Iemand deze live gehad met o&n, en hoe beviel die?

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Op youtube gezocht maar daar kan ik geen enkel filmpje vinden.
Zonde want ik vind dit toch wel 1 van de beste nieuwkomers bij Original Fireworks.

smilli

FPM Filmer
Deze niet echt in de gaten gehad voor de jaarwisseling maar zo te zien wel een leuk blokje, dit jaar misschien maar is proberen.

vincer

Registered User
Een van mij deed er 6 seconde over en ik vond het nog een koopje! Heb je hem zelf al gehad zodat je kan beoordelen dat het je niet waard is?

vincer

Registered User
Beter gezegd, het waren er drie die binnen 10 seconden klaar waren, 1 was er echt binnen 6 seconde leeg. Helaas krijg je op beeld een hele slechte indruk, omdat je dé shape niet kan zien. Ze komen voorbij in mijn film van de show van dit jaar tijdens oud en nieuw.
In het filmpje hieronder komen ze voorbij op 07:43

Laatst bewerkt:

k0ennn

Registered User
Ik ben toch benieuwd naar dit blokje in real life, ik heb er ook 6 gepland staan voor aankomend oud en nieuw!
Leuk, met flinke korting gekocht nu, dus hoop dat ze echt zo super zijn :D!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Deze gezien tijdens oud en nieuw, heb hem ook op film staan. Deze films zullen later dit jaar verschijnen. Weet nog dat ik het een erg goed bakkie vond! Geen lomp groot ding, maar lekker compact een goede fluit en nette boeketten. Naar mijn idee een toppertje voor een hele mooie prijs.

Op youtube en vimeo zijn nog geen films van afgelopen oudjaar te vinden die nog niet hier in het topic staan.

VvanVuurwerk

Registered User
Deze topper ook gehad in 2011. Beviel erg goed. Mooie boeketten, goed tempo (die van mij was iets langzamer zoals ik hem mij herinner), en top combinatie van fluit en brocade effect. Kan deze waaier iedereen aanraden.

Bovenaan