Fearwind's lijstje en project foto's

Fearwind

Registered User
De dag der dagen nadert langzamerhand en zoals de meeste van jullie alweer lange tijd met de welbekende lijstjes bezig.

Inmiddels ben ik er ook zo goed als helemaal uit, en is alles besteld. Had graag nog een single shot projectje willen doen, maar de bodem is nu echt bereikt. :crying:

Mijn (vrijwel) definitieve lijst speelgoed voor 2013/2014:
Fearwind's Lijstje 2013 / 2014

Wat niet op de lijst staat, maar er wel komt:
40 x Zink 905
1 x JW6004
1 x JW2000
1 x JW56
En nog een aantal 19s potten.

Verder ben ik van plan om dit jaar weer een pijlenrek te maken, de laatste keer is weer 5 jaar geleden, dus het was weer even bedenken hoe dat in elkaar te flansen. Vandaag in een paar uur met vriendin een rekje in elkaar gezet. Ook wel leuk om even met jullie alvast wat foto's te delen! In totaal plek voor 3 rijen van 15 pijlen, en 2 rijen van 6 pijlen. (Opbouw is nu 15, 6, 6, 15, 15 en met een finale van in ieder geval 15 Zink 905 pijlen.)

Op naar de gamma! 6 schragen halen en een paar zakjes zadels:

n670iw.jpg

De schragen uit elkaar geschroefd, zodat we uit iedere schraag twee delen halen waarop we de pijlen houders kunnen monteren:
2a002kn.jpg

Een deel voor 15 pijlen:
5yc6qw.jpg

Nu 5 delen gemonteerd in een pijlenrek:
vg1z68.jpg

In totaal hebben we nog wat materiaal over, maar toch besloten om het bij maximaal 60 pijlen in dit rek te houden, en misschien volgend jaar nog uit te breiden. Binnekort gaat er nog een brandwerend lakje overheen :)

chrackling king

Registered User
Goed bezig kerel, ziet er goed uit.
En een mooie lijst speelgoed, jij gaat je zeker niet vervelen :happy:

Laatst bewerkt:

whiskey

Registered User
tof man goed bezig nu maar hopen dat je het gaat filmen en het resultaat hier op het forum laat zien aan ons:hehe!:

Bovenaan