Fearwind's Collectie

Fearwind

Registered User
Na al die toffe collecties wat hier al gepost zijn, wilde ik ook even bijdragen aan de collectie database... :smiling:

Gisteren eerst eens richting Duitsland gereden om daar wat leuks te halen voor de vooravond / 22:00. Was erg rustig in Duitsland (Heinsberg), maar miste alleen de Black Ice van de Lidl.

157luft.jpg

Vanochtend een rondje Limburg gedaan, eerst naar TP Vuurwerkshop om daar de freak bestelling op te halen en daarna richting Stienen. Thuis aangekomen.. uitladen!!

1hpcte.jpg

Eerst maar even de Rubro Excelent pakketten uitgepakt en alles in een doos gezet om dit overdag weg te stoken:

mkjmo.jpg

Daarna de pijlen uitgepakt in een doos gedaan...

2f03wgz.jpg

En dan alle cakes uitpakken en klaarmaken.. Viel me op dat er onder de Heavy5 potjes een voetje zit gelijmd. (Of was dit al?)

10x6osl.jpg

Om vervolgens te beginnen met het doorlonten.. maar dat mag dus ECHT NIET HE!! Wees gewaarschuwd.

2z5lmyr.jpg

(Toch maar gedaan natuurlijk...)

De collectie voor 0:00 uur...

9sv448.jpg

Mijn lijtje

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
Het voetje bij de heavy 5 is nieuw! wel een goede ontwikkeling! Leuke collectie, wel een boel dozen zeg!

Roob

Registered User
Kijk, dat is een mooie collectie. De voetjes zaten vorig jaar nog niet onder de Heavy 5 potjes. Is dit jaar voor het eerst. Kwam er achter dat dit ook bv bij de Heavy 16 is van Rubro en Wanted van Wolff.

Veel plezier met het stoken hiervan en bedankt voor het delen van je collectie.

Fearwind

Registered User
Het voetje bij de heavy 5 is nieuw! wel een goede ontwikkeling! Leuke collectie, wel een boel dozen zeg!

Ik was ook blij verrast dit te zien. Denk dat deze trend zich wel mag doorzetten, voornamelijk bij de kleinere / lichtere potjes...

EDIT: Bij het Rubro pakket zijn eigelijk ook alle kleine cakes voorzien van een uitklapbaar kartonnetje...

Laatst bewerkt:

Biff

Registered User
Heerlijke collectie!
Je dacht laat ik alle doorlontboxen maar proberen? Haha gaaf man!
Laat even weten welke je het beste vond :p

Fearwind

Registered User
Heerlijke collectie!
Je dacht laat ik alle doorlontboxen maar proberen? Haha gaaf man!
Laat even weten welke je het beste vond :p

Hehe, inderdaad. Rubro heeft het dit jaar betreft marketing toch wel gewonnen, vandaar ook mijn keuze. Ik zal het resultaat nog een keer posten :smiling:

Bovenaan