Fast Vuurwerk 2011/2012! Mega lijst + foto's

2005Fast

Registered User
Tja, of geen nieuwe auto, matras, minder vakantie reizen, voor die eene keer in het jaar een camera kopen, ik heb goed fototoestel dat heeft meestal mijn voorkeur alleen deze onhandige. Nu ligt mijn interesse effe bij het vuurwerk:embarrased:

deamonchild

Registered User
2005Fast : Als je nou alles inlaat en naar Zaandam komt zorg ik voor proffesionele camera apparatuur en geluidsapparatuur :)

hebben we een deal ?

Voor de rest MIJN GOD HEMEL EN AARDE wat ga jij een toffe avond/nacht/dag hebben met al dit moois.
Ik moet het dit jaar doen met een heel stuk minder dan jij maar ik kan zo genieten van wat er daar allemaal staat dat ik zomaar gewoon even vergeet dat ik zelf wat minder heb :)

Heel veel plezier maat !!

Drdrek

Registered User
Ziek, ziek, ziek, ziek VET!!!!!!

Jullie gaan je wel vermaken... (stiekem toch een beetje jaloers op de mening van je vriendin over vuurwerk):hehe!:

2005Fast

Registered User
@deamonchild: Het nog is vervoer zal niet lukken 2x in (B) geweest en moet nog bus vol halen in (NL) geloof dat je beter je camera kan meenemen hier naar toe.

@Drdrek: Idd heel relax zo'n vriendin:happy: . De verkopers kijken hun ogen uit, als ik moet zeggen:"schatje let je op het geld, het is bijna op.":surprised:

rowan256

Banned
Men... Ik begin een beetje jaloers te worden.
Ik zal je trouwens een tip geven, de potten die in Nederland 80 euro kosten kun je in Duitsland voor 20 euro kopen.
Beetje lullig misschien dat ik het achteraf zeg maar dan weet je dat voor volgend jaar.

sureitsme

Registered User
Bijna 3200 euro voor een avondje vuurwerk. Ik vind het ziek, voor hetzelfde geld had je met je Belgische vuurwerk nu lekker in de bak kunnen liggen rotten. Het gaat een keer fout, ik hoop het voor je.

Belachelijk wat een bedrag, gaat mij veel te ver. Maar dat terzijde, je zult je zeker gaan vermaken dit jaar. Jaloers ben ik zeker op je, vergis je niet, ik ben gek op vuurwerk. Maar dit soort bedragen vind ik veel te ver gaan. Er zijn mensen die leven van de voedselbank, en je verstoot je op een avond even ruim 3000 euro de lucht in. Daar kan een bijstandsgezin een jaar goed van eten.

Maar goed, ieder zijn ding. Misschien wordt ik ooit ook nog eens zo gestoord om zo veel geld uit te geven aan vuurwerk. Tot die dag ben ik blij dat ik er nu zo over denk.

Ieder zijn eigen hobby. Anderen geven 1200 euro per jaar uit aan sigaretten roken of duizenden euro's aan feesten, stappen of andere hobby's. Dit is dan verspreid over een heel jaar, maar er wordt net zoveel geld opgemaakt. Met vuurwerk valt het op omdat het in 1 keer wordt uitgegeven, maar dan valt dat bedrag toch eigenlijk ook wel mee? ;-)

MARSL

Registered User
Vette Collectie heb je man! Heb je wel genoeg tijd om het allemaal op te krijgen?

Men... Ik begin een beetje jaloers te worden.
Ik zal je trouwens een tip geven, de potten die in Nederland 80 euro kosten kun je in Duitsland voor 20 euro kopen.
Beetje lullig misschien dat ik het achteraf zeg maar dan weet je dat voor volgend jaar.

Vertel mij waar je in Duitsland dezelfde 500 grammes kan kopen als in Nederland? Ik ben ze namelijk niet tegengekomen ;)

sprinkhaan

Registered User
haha ziet er mooi. Hier in huis word het gedoogd. Veel plezier ermee, ennuh..je leeft maar 1 keer en de rijkste van het kerkhof worden brengt je ook niks.

2005Fast

Registered User
idd sprinkhaan!
Wij kopen alleen in NL bij een vriend, die regelt voor handelaarsprijzen dus ik verwacht flinke kortingen.
Ik heb nog geen idee hoeveel dat is, maar ik verwacht zeker van 70% als de prijzen in duistland en belgie bekijkt en dat somsige alle klant al bijna 50% geven rekenen ik wel op minsten 70%, maar we zullen morgen zien.

peter042

Registered User
Bijna 3200 euro voor een avondje vuurwerk. Ik vind het ziek, voor hetzelfde geld had je met je Belgische vuurwerk nu lekker in de bak kunnen liggen rotten. Het gaat een keer fout, ik hoop het voor je.

Belachelijk wat een bedrag, gaat mij veel te ver. Maar dat terzijde, je zult je zeker gaan vermaken dit jaar. Jaloers ben ik zeker op je, vergis je niet, ik ben gek op vuurwerk. Maar dit soort bedragen vind ik veel te ver gaan. Er zijn mensen die leven van de voedselbank, en je verstoot je op een avond even ruim 3000 euro de lucht in. Daar kan een bijstandsgezin een jaar goed van eten.

Maar goed, ieder zijn ding. Misschien wordt ik ooit ook nog eens zo gestoord om zo veel geld uit te geven aan vuurwerk. Tot die dag ben ik blij dat ik er nu zo over denk.

Wat is dit nu voor en reactie?
Omdat er dus mensen naar de voedselbank gaan moeten wij het vuurwerk vaarwel zeggen?
Er wordt dit jaar voor 65 miljoen uitgegeven aan vuurwerk, volgens jou moet dit geld dus naar de voedselbank?

Of mag je wel voor €100 vuurwerk kopen?
Waar ligt de grens volgens JOU?

BTW, er lopen ook mensen bij de voedselbank die het geheel aan hunzelf te danken hebben.
Hebben die er dan recht op volgens JOUW standaard?

Misschien hebben diegene wel teveel vuurwerk gekocht, of teveel gesnoven?

Drdrek

Registered User
Ieder zijn eigen hobby. Anderen geven 1200 euro per jaar uit aan sigaretten roken of duizenden euro's aan feesten, stappen of andere hobby's. Dit is dan verspreid over een heel jaar, maar er wordt net zoveel geld opgemaakt. Met vuurwerk valt het op omdat het in 1 keer wordt uitgegeven, maar dan valt dat bedrag toch eigenlijk ook wel mee? ;-)

Juist!!!!

Bovenaan