Fanshapes Mixed (1.2�) (Hardix)

snooz12345

Registered User
Ik weet inmiddels hoe de "fanshape" blokken/potten eruit zien. maar ik heb hier een lijst liggen en daar staat het volgende op

Fanshapes Mixed (1.2�) (Hardix) --- 45 shots --- 85 euro ---

Na de onderzoek die ik heb gedaan moet ik dit blok niet verwarren met de "Mixed emotions" toch? ik weet dus ook niet of deze naam de voledige naam is van het blok, want ik kan niet veel vinden over dit blok. Heeft iemand ervaring met dit blok, of komt het blok je bekent voor. Pleas misschien kan je wat foto's/filmpjes laten zien zodat mijn keuze wat makkelijker word met het uitzoeken van mijn blokken voor die jaar :)

ps: Misschien staat er wel info op het forum van dit blok, maar dan onder een andere naam. Ik hoop dat jullie mij wat meer informatie kunnen geven over dit blok!

Gr,

Snooz

vonk

FPM Moderator
Medewerker
dit blok moet je zeker niet verwarren met mixed emotions dit is namelijk geen fanshaped blok! voor de rest kan ik je ook niet helpen

snooz12345

Registered User
k, dat is dan 1 ding dat duidelijk is ;)

Het vervelende is dat hij wel onder fanshape-blokken staat (op mijn lijst dan) de gene die mij leverd kan mij helaas ook niet verder helpen :(
Dus ik denk dat ik deze dan maar voorbij laat gaan, tenzij er nog iemand is die wat meer informatie voor mij heeft. Ik zal mijn thread goed in de gaten houden. bedankt voor je reply

Gr,

Snooz

Laatst bewerkt door een moderator:

Grizmo Raizor

Registered User
Mixed Emotions is dus een heel andere blok als die fanshape blok van Hardix. Verder staat mixed Emotions voor de naam van dat blok, en "Mixed" in jouw geval voor de verschillende effecten welk dat fanshape blokkie heeft. Gezien je er weinig vanaf weet (zie ik ook wel aan de prijs dat men aan jou durft te vragen) zou ik mij toch eerst eens verdiepen in andere zaken. M.a.w. begin niet gelijk met professioneel spul, kijk eerst de kat uit de boom en maak jezelf wegwijs, via dit forum of andere wegen.

joepiedepoepie

Registered User
HVK heeft wel meer van die verwarrende namen, ze noemen veel dingen fanstyle, terwijl het geen Fan cakes zijn. Hiermee wil ik dus zeggen laat je al helemaal niet leiden door een naam!

Firework-boy

Registered User
aangezien ik dus niet weet om welke blok dit gaat, ga ik er vanuit dat jij dat ook niet weet. hoe kun je dan zeggen dat die blok niet 85 euro waard is? :D

Omdat hij dit blok misschien al eens aangeboden heeft gekregen?
Maargoed, dit blokje heeft geen naam voor zover ik weet. Er moet wel ergens een filmpje van rond zwerven op dit forum waar dit blok in te zien is.
het is een cake die snel achter elkaar in fan style verschillende effecten geeft.
De prijs van 85,- is echter wel wat aan de hoge kant:D

Voordat geld kan je ook een mooi 100schots blok kopen;)

Laatst bewerkt door een moderator:

Grizmo Raizor

Registered User
aangezien ik dus niet weet om welke blok dit gaat, ga ik er vanuit dat jij dat ook niet weet. hoe kun je dan zeggen dat die blok niet 85 euro waard is? :D

Laat ik het zo zeggen, Een leuke 100 shots fanshape blok 1,2" kost gemiddeld zo rond de 115 euro. Dan is 85 euro voor een 45 shots wel erg veel geld, of ik deze blok nu wel of niet ken. Denk dat de prijs wel rond de 60 mag liggen... dat is wat ik er maximaal aan zou uitgeven. Maar ja, misschien heb je verder geen ander keus, daar kan ik dan ook niets aan doen.

masters

Registered User
volgens mij is dit dat blok wat zo een staarten schiet waardoor je zo een shel teken krijgt, dat je egt zo een waaier ziet. ik krijg dit blok ook aan geboden maar dan voor 65, 85 vind ik wat overdreven

vonk

FPM Moderator
Medewerker
volgens mij is dit dat blok wat zo een staarten schiet waardoor je zo een shel teken krijgt, dat je egt zo een waaier ziet. ik krijg dit blok ook aan geboden maar dan voor 65, 85 vind ik wat overdreven

dit volg ik echt even niet.... graag even in normaal nederlands aub.

blok die staarten schiet en dan krijg je een shel teken??? shel van de benzine pomp??

snooz12345

Registered User
Denk idd dat ik de mixed emotions eruit pik. Ik heb nog wat geld over ( heb al voor 500 euro besteld :D) en ik zoek nog 1 blok/pot ( tegen de 100/110 euro heb ik nog te besteden) ik kan ook mijn 110 euro opmaken aan het volgende:

Verschillende 19 shots potten (Bonbridge, Beko enz) € 25,00,- p/st

dit zijn allemaal potten rond de 300 gram. dit betekend dat ik dus 4 potten kan bestellen van die overgebleven 110 euro ;) maar ik ben bang dat zo een Mixed emotions niet tegen 4 x 300 gram potten op kan. Ik zal eens proberen om een filmpje te zoeken van een 300/380 gram pot, kijken wat voor effect DAT geeft en dan kan ik maby beter beslissen ;)

R0nNoZ

Registered User
Nou als ik jouw was zou ik toch maar die Mixed Emotions kiezen want die 19 shots potten zijn lang niet allemaal 300 gr, die liggen eerder rond de 200 a 250, en 4 van die potten vind IK niet beter dan 1 Mixed Emotions. Zoek er zelf maar een filmpje van op.

X-Treme

Registered User
Ik zou inderdaad ook voor de Mixed Emotions gaan heb hem zelf helaas alleen nog maar vanaf film mogen aanschouwen maar vind het wel een van de top blokkies die in belgie te koop is/was.
Dus als ik de mogelijk krijg om hem te kopen doe ik het gelijk. ;)

Bovenaan