Plum Bloom
Registered User
Kwestie van tijd voor de Nederlandse media er op duiken. Ik gok dit weekeinde nog.
Met dank aan uzelf.🫣Kwestie van tijd voor de Nederlandse media er op duiken. Ik gok dit weekeinde nog.
Hopen correspondenten van de grote NL-media in Barcelona en Madrid, die pikken dit zelf wel opMet dank aan uzelf.🫣
‘Perfect’ voorwerk voor ze gedaan in dit topic.
Via hun search kanalen zijn ze hier zo en grote kans zelfs dat ze jou willen interviewen.![]()
Wat is 'onzin' in die artikelen?Als ik door de vertaalfouten heen lees word hier al net zo veel onzin uitgesproken als in de NL media.
Vervelend dat onze nationaliteit er word bij gehaald, maar helaas komt een grote groep van die kanslozen hier wel vandaan.
En zijn wij nu even (vergeef me de woordkeuze) de kut Marokkanen en rel Turken.
Doe je best maar om het woord Tokkie daar te introduceren in de taal. Houden we een beetje onderscheid.
Dus dit moet eigenlijk onder de pet gehouden worden?Met dank aan uzelf.🫣
‘Perfect’ voorwerk voor ze gedaan in dit topic.
Via hun search kanalen zijn ze hier zo en grote kans zelfs dat ze jou willen interviewen.![]()
Wat is 'onzin' in die artikelen?
In Duitsland is het afsteken van vuurwerk op oudejaarsavond al enkele jaren verboden vanwege de grote tragiek die tijdens deze festiviteiten plaatsvindt.
In Nederland is het afsteken van vuurwerk op Nieuwjaarsdag ook verboden. De verwondingen die door deze activiteit worden veroorzaakt, kunnen een bedreiging vormen voor de ziekenhuiszorg, gezien het grote aantal verwondingen dat wordt opgelopen door het gooien van deze apparaten, waarvan er veel ook zelfgemaakt of illegaal gekocht zijn, zoals in Duitsland.
Neehoor, dan had dat er wel gestaan he.Dus dit moet eigenlijk onder de pet gehouden worden?
Er staan inderdaad hekken.Valencianen maken geen grappen, Palau is rondom afgesloten
Jammer alleen dat het alternatief nu is gevonden in het gooien van zware jongens in de perkjes vlak naast de mensen die staan te wachten bij een correfoc…..ik snap steeds meer en beter dat de Valencianen wel een beetje klaar zijn met die vuurwerktoeristen.Er staan inderdaad hekken.
Afgelopen uren twee keer langs gekomen, ‘t is net een kerkhof![]()
Het leest bijna alsof je dat jammer vindt.Er staan inderdaad hekken.
Afgelopen uren twee keer langs gekomen, ‘t is net een kerkhof![]()
Is dat zo? Volgens jou?Tot aantal jaren terug was Palau best sfeervol, volgens mij. Jammer dat dat niet meer is, inderdaad.
De hekken staan centraal, de voet-en fietspaden aan de zijkanten zijn vrij. Staan (nog) geen agenten hoor, of zo.
Is dat zo? Volgens jou?
Ik was er zo’n 12jr geleden voor het laatst en toen meed de oude liefhebbende garde dat hele gebied al en ik begreep ook waarom.
Maar eenieder heeft natuurlijk zijn eigen definitie van sfeervol.![]()