vuurvent
Registered User
toen ze nog een 3 dubbele mascleta hadden bij carrer de ciril amores.
haha zie dat die beschrijving van geen kant klopt van die video?
laten we het er maar op houden dat ik toen nog een groentje was op fallas gebied.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
heerlijke film zeg ! Boem niet vaak gezien idd 3 lagen over elkaar , maar ik ben dan ook nog een best een groentje vergeleken met sommige hierzo
laten we het er maar op houden dat ik toen nog een groentje was op fallas gebied.![]()
heerlijke film zeg ! Boem niet vaak gezien idd 3 lagen over elkaar , maar ik ben dan ook nog een best een groentje vergeleken met sommige hierzo![]()
laten we het er maar op houden dat ik toen nog een groentje was op fallas gebied.![]()
Nog steeds toch
Je ziet namelijk een 3 dubbele terremoto. De Mascleta is gewoon in een enkelvoudige laag opgesteld![]()
Ook zo'n lekkere....kan alleen de fpm film nergens vinden.
Dat is hem Michel,kijk hem nog regelmatig met de koptelefoon op,mijn eerste jaar Fallas,ook het jaar van de snoeiharde mascleta van Europla.Er is niet veel beeldmateriaal te vinden van deze show (althans, in ieder geval niet waarvan het duidelijk is dat het de Castillo van Antonio is), maar in ieder geval nog een film van de volledige show gevonden. Hopelijk kan je beeldscherm de resolutie van 240p nog wel aan!
Ik weet niet of je specifiek deze bedoelt, maar aangezien ik deze FPM classic toch al tegenkwam bij mijn zoektocht, plaats ik hem toch maar even hier:
Heerlijk stukje film van de Espartans Del Foc.
Leuk, een mascletà manual!
Heb jij deze ook live meegemaakt?
En wat maakt deze voor jou een "all time favourite"/onvergetelijke 'show'?
Wij zijn dit jaar door Espartans uitgenodigd voor een avond vol gezelligheid. Helaas niet meegemaakt maar ik vind de sfeer die de video toont geweldig en wilde dat graag met jullie delen. Ook die ontlading aan het eind.....geweldig!
Heerlijk stukje film van de Espartans Del Foc.