Fallas de Valencia 2026 - StraatVuurwerk

Ook buiten Valencia stad wordt er Fallas gevierd. Voor degene die de stad even willen ontsnappen: op de 15e is er om 21:00 een mascleta nocturna van Mediteraneo in Gandia (geschoten bij het strand volgens mij), op dezelfde dag is er om 23:59 een in Burriana (Placa L’Hereu) en op de 18e is er om 20:00 een mascleta nocturna in Denia (Plaza de Jaime I).
Die in Burriana en Denia waren de afgelopen jaren wel echt heel dik.

Zoveel straatmascletas… hoe maak je een keuze? Is er logica in het vinden van de locatie als je de falla naam weet? Ik ga denk ik een kaart uitprinten om haalbare routes uit te vogelen 🫣😎

Ik kan me nog herinneren dat de krant LEVANTE een extra editie uitbracht waar je voor de laatste 2 a 3 dagen misschien wel meer dan 300 vuurwerken had staan..

:-( Met Patje aan de keukentafel! Alles aanstrepen en zoeken maar.
steef zoek eens mee.... :p ik volg jou pat!
Ik kan me nog herinneren dat de krant LEVANTE een extra editie uitbracht waar je voor de laatste 2 a 3 dagen misschien wel meer dan 300 vuurwerken had staan..

Er is wat concurrentie op de markt gekomen en ik moet toegeven die hebben het weer even naar een ander level getilt!
Chapeau daar voor! Dit maakt het alleen maar aangenamer voor iedereen om er een top feest van te maken en zoveel mogelijk PYRO te zien!

Maar hier is de link: https://www.google.com/maps/d/u/2/edit?mid=1O4SL7HOSqaFr9ZDLzsAEZEUNUqI4SyY&usp=sharing

Er staat veel in! En als er nog wat bijkomt dan zorg ik dat het wordt toegevoegd!

Ik zal er elke dag voor zorgen dat alleen de dag zichtbaar is die voor die dag relevant is. Voor nu laat ik alle dagen nog open staan, dan kan je daar mooi een planning op maken!
Maar dit is de makkelijkste manier om de kaart te gebruiken:

Voor Android
Kopieer deze link: https://www.google.com/maps/d/u/2/edit?mid=1O4SL7HOSqaFr9ZDLzsAEZEUNUqI4SyY&usp=sharing
Open de browser (bijvoorbeeld Google Chrome) en ga naar de website die je hebt gekopieerd
Tik op het menu-icoon (de drie puntjes) rechtsboven.
Kies voor "Toevoegen aan startscherm".
Pas de naam van de snelkoppeling eventueel aan en tik op "Toevoegen" of "Voeg toe".

Voor iPhone
Kopieer deze link: https://www.google.com/maps/d/u/2/edit?mid=1O4SL7HOSqaFr9ZDLzsAEZEUNUqI4SyY&usp=sharing
Open de browser (bijvoorbeeld Safari of Chrome) en ga naar de website die je hebt gekopieerd
Tik op het deel-icoon (het vierkantje met de pijl omhoog) onderaan het scherm.
Selecteer "Zet op beginscherm" uit de opties.
Pas de naam van de snelkoppeling eventueel aan en tik op "Voeg toe".

15-3 - 16:00 - Falla (geen idee) locatie Mascleta - Nadal marti denk ik dan ook - info: Komt van een Nederlandse schieter die daar helpt, gaf aan zelfde locatie als holland mascleta. "15e om 16.00 schiet ik een snoeiharde met dubbele terremotto met 47.8 gr knallers. C/ de l'Arxiduc Carles, Patraix"

16-3 - 20:00 - falla fuencaliente-lebon (denk ik) locatie - Nocturna - Nadal marti (denk ik) - info: Komt van een Nederlandse schieter die daar helpt, gaf aan zelfde locatie als holland mascleta "16e mascleta fallas festival om 16.00 en op dezelfde locatie 20.00 nocturna"
Is dat weer zo'n beuker als vorig jaar?
Ik wil toch wel even 2 dagen kijken maar dan wil ik wel iets extreems meemaken. 🤪🤣

Back
Bovenaan