Vanavond word het vuurwerk programma bekend gemaakt!
Ik heb er zin in :graffiti:
Ik heb er zin in :graffiti:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ligt eraan...dat zei ik ook altijd totdat ik San Severo een paar jaar geleden voor het eerst meemaakte,dan stelt Fallas qua shows weinig meer voor iig
De eerste onderdelen voor de kooi zijn gister gearriveerd op het plein en ondertussen is de opbouw begonnen!
Voor degene die graag wil volgen hoe de opbouw vordert en of de zon schijnt in Valencia, hier een 24/7 livestream van het plein, zodat je niks hoeft te missen;
En die stream werkt ook tijdens de mascleta's? Dan kan ik net als vorig jaar weer meegenieten vanuit huis....
Canal 7 TeleValencia zond afgelopen jaar ook de mascletaes uit. Volgens mij was dat ook gewoon via youtube en anders waarschijnlijk via hun website.
EDIT:
Ik heb een oud topic van een paar jaar terug gevonden met daarin nog een aantal linkjes, waarvan de meesten waarschijnlijk nog gewoon werken:
http://freakpyromaniacs.com/forum/showthread.php?t=47140
Zag vandaag bij mijn "later bekijken"lijstje op youtube dat ik er ook een aantal had opgeslagen. Wilde ze al gaan delen maar oude topics zijn beter. :grin: